Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. H

    Topkoffer

    Op Facebook kwam ik een bericht tegen van iemand die een Topkoffer gevonden heeft tussen Appelscha en Wateren. Iemand van hier? Groet, Hans
  2. H

    Nieuwe motor

    Een lastige beslissing: Mijn Hayabusa begon de laatste weken olie te gebruiken, en niet te zuinig ook.... 1 ltr. op 1000 kilometers. Dan kun je het blok wel laten reviseren, maar dan heb je nog steeds een motorfiets van ruim 15 jaar oud met bijna een ton op de teller. TT motoren in Zwolle had...
  3. H

    Rijden met Dennis....

    Na een dagje werken op het TTcircuit moest/mocht ik gisteren aan het eind van de middag nog naar huis, in Zwolle dus. Zoals te verwachten was kreeg ik onderweg gezelschap van Dennis. Dennis besloot er een echte uitdaging van te maken, en er nog wat pittige slagregens bij te doen, waar nog meer...
  4. H

    Olie op de weg....

    Vanmorgen lag er in mjn buurt op een doorgaande weg een kilometerslang oliespoor van pakweg een meter breed.... Ik heb de gemeente Zwolle gebeld (De wegbeheerder) en binnen een half uur waren de troepen (Brandweer en het gemeentelijk reinigingsbedrijf) ter plaatse bezig de olie te bestrijden cq...
  5. H

    Alpe Adria Motorcycle Championship, een aanrader voor morgen.

    Dit weekend wordt op het TT circuit het bovengnoemde evenement gereden. Ik heb nu 2 dagen langs de baan gestaan, en ik kan allen maar zeggen dat ik het een mooi gebeuren vind. Volle startvelden, met meer dan 30 deelnemers, (op 1 na, de superstock 1000, met maar 12 rijders). spannende races...
  6. H

    Toch maar een pekelfiets gekocht...

    Vandaag besloten een pekelmotor te kopen; Bij TTmotoren in Zwolle zag ik een Honda Deauville uit 2002, en die zag er prima uit, goed onderhouden, goed op de banden, dus die heb ik gekocht. Zo krijgt mijn Hayabusa geen last van de pekel, en zo'n 650 is als het wat glibberig is toch wat beter te...
  7. H

    Booster tanktas met magneten...

    Hier (Zwolle) ligt een tanktas stof te verzamelen. Het gaat hier om een Booster die met 4 magneten op de tank bevestigd kan worden. Ik ben zelf overgestapt op bevestiging met een tankdopring (mooi woord voor galgje). LxBxH: 40x30X20. Er zit ook een waterdichte hoes bij (fluo-geel). De tas is...
  8. H

    IDM dit weekend op het TT circuit

    Dit weekend worden op het TT circuit de IDM races gehouden. IDM staat voor Internazionale Deutsche Motorradmeisterschaften. Neem van me aan dat die mannen elkaar geen meter cadeau doen, dit garandeert spannende races. Vandaag de trainingen meegemaakt vanuit de Medical Car, ingang pitsstraat, en...
  9. H

    501

    even een verzoek aan allen die meedoen aan de 501 van Assen komende zaterdag, willen jullie allemaal zorgen dat je erop blijft zitten? Ik zit in het medisch centrum, en mijn hobby moet niet op werken gaan lijken, dus ik wil geen last van jullie hebben, afgesproken? Succes allemaal, en blijf...
  10. H

    Vroegah..

    was alles beter, natuurlijk was vroeger alles beter. Maar ben ik nou de enige die tijdens de de TT nauwelijks rijders kon herkennen aan hun nummers? De nummers worden keurig weggewerkt in de sponsorkleuren, dus lichtblauw op iets donkerderblauw, oranje op rood, lichtgroen op donkergroen...
  11. H

    Hesjes

    Zoals de meesten hier wel weten werk ik in de medische dienst op het TT circuit. Na de WSBK heb ik 3 hesjes van de ondergang (prullenbak)weten te redden. Dit zijn de hesjes die we tijdens het evenement dragen om op de camera voor de camera's herkenbaar te zijn, dus er staat een M op, van...
  12. H

    WSBK Assen... wie gaan erheen?

    Volgende week landt het WSBK circus in Assen. Ben benieuwd wie erheen gaan van dit forum. Ik ben erbij, 3 dagen in de Haarbocht in de ambulance. zoals gewoonlijk hoop ik dat mijn aanwezigheid overbodig is....
  13. H

    Geen reclame, maar reinigingstip leer

    Al geruime tijd ergerde ik mee aan het witte van mijn deels witte motorjack, dat niet meer wit was, meer insectkleurig en grauw van allerlei deeltjes die je al rijdend oppikt. Gewoon vies dus. Ik had al verschillende middeltjes geprobeerd, ook speciale leerreinigingsmiddeltjes die een kapitaal...
  14. H

    Misschien een nuttige app voor motorvolk...

    Real Time Lightning Map Groet'n uut Zwolle
  15. H

    Opvallend...

    Afgelopen weekend ben ik een aantal keren heen en weer gereden naar het TT circuit, omdat ik daar moest/mocht werken. Met name op de racedag was ik wat aan de late kant, en dus kwam ik in de file terecht. Ik vond het opvallend hoe de koekblikkers ruimte maakten voor de ertussendoor rijdende...
  16. H

    Opening nieuwe zaak van TT motoren in Zwolle

    Komende zaterdag, 25 maart wordt in Zwolle de nieuwe vestiging van TT motoren feestelijk geopend. Om dit te vieren krijg je 20% korting op alle artikelen uit de kledingshop. Dus ga je een ritje maken is het altijd leuk om in ieder geval even te gaan kijken en een bakkie te doen. Adres...
  17. H

    Staalomvlochten remleidingen, keuze: wel of niet...

    Binnenkort worden de remschijven en uiteraard ook de remblokken van mijn Hayabusa vervangen, er zit een klein doch hinderlijk slagje in 1 van de schijven, waardoor het remmen bij hogere snelheden niet lekker aanvoelt. De boel stuitert dan behoorlijk, echt een onveilig rotgevoel. Tot zover dit...
  18. H

    ROAD (over de Dunlop familie)

    Even een tip; (weet niet of het hier thuishoort...) vanavond (2 januari) om 22.05 uur op Canvas de documentaire ROAD over de Dunlop familie.
  19. H

    hesjes

    Evenals vorig jaar heb ik een paar hesjes (2016) liggen voor verzamelaars. Het gaat hier om hesjes die we tijdens de TT dragen als officials langs de baan, in dit geval gaat het om Medical hesjes, dus met een M erop, in tegenstelling tot de T (Track) Neem van me aan dat dit niet in de winkel...
  20. H

    Vlagsignalen op het circuit..

    Ik wil graag eens aandacht vragen voor de vlagsignalen op het circuit. Deze vlaggen zijn vanuit race-control de enige manier om (via de baanposten) te kunnen communiceren met de rijders. Veel vlaggen dienen de veiligheid, niet alleen voor de rijders, maar ook voor de baco's. Een gele vlag...
  21. H

    against cancer

    Voor diegenen die voor aanstaande woensdag iets bijzonders willen meemaken: De Asser Courant maakt gebruik van cookies Een geweldig jaarlijks evenement, met maar 1 doel: ongeneselijk zieke kinderen en hun gezinnen een leuke dag bezorgen.
  22. H

    2 minibikes gestolen, Assen, Peelo

    Twee motoren van jonge Asser motorcoureur gestolen afgelopen nacht is mijn kleine vriendje ernstig gedupeerd. Delen op Facebook en andere media wordt zeer gewaardeerd. alvast bedankt!
  23. H

    DB-killers monteren, andere afstelling nodig?

    Omdat ik bijna wekelijks naar het TT-circuit rijd, en in die omgeving (zeker bij grote evenementen) zeer regelmatig controle is wil ik op mijn Hayabusa db-killers monteren. Gewoon om van de kans op een prent af te zijn. De motor klinkt wel netjes hoor zonder, maar toch, hij produceert meer...
  24. H

    Vleugels, wings, spoilers

    Die nieuwe trend op de moto-GP machines: spoilers. Vorig jaar begon Ducati met relatief kleine vleugeltjes, laag op de kuip. Ze hebben nu al 4 spoilers op de kuip, 2 laag en 2 hoog. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het foeilelijk vind, met name de grote zwarte platen op de machine van...
  25. H

    Probleem met rechter handvat

    Ik realiseer me dat het geen vrijdag is, maar dit topic zou daar wel heen kunnen. Ik kwam er, tijdens het rijden achter, dat er aan de rechter kant van mijn stuur iets los zit, met name dat zwarte rubberen ding; dat kun je een heel stuk ronddraaien! Op zich geen probleem natuurlijk, maar...
Terug
Bovenaan Onderaan