Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Grotegeert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Grotegeert

    Triumph Modern Caferacer (Daytona)

    Te koop aangeboden. Triumph Daytona uit 1999. Er moet nog het een en ander aan gebeuren. Zoals knipperlichten en de bedrading wat netter maken. Fiets staat een jaar stil. Ik heb hem rijdend weggezet. Prijs 1900 euro Bij interesse Gdevoer@hotmail.com
  2. Grotegeert

    Lekkage Triumph Daytona t595

    Hallo allen, Even een vraagje. Ik heb een olie lekkage en ik snap niet waar het vandaan komt. Iemand enige tips waar ik het moet zoeken? Ik heb enige ervaring met het bouwen van motoren en ook met dit type Triumph blok. De motor lekt heel langzaam olie. Ik kan niet echt zien waar het...
  3. Grotegeert

    Triumph modern caferacer

    Wederom nieuwe ronde nieuwe kansen. Nu weer iets moderns, maar ga toch voor een classic look. De donor is een Triumph Daytona T595 geworden. Mooi 955i blokje met 130PK. De bedoeling om hem een soort van old scool racer fibe eraan te geven. Maar goed. De eerste plaatje de donor...
  4. Grotegeert

    honda CB750 SOHC & DOHC topic

    Heren en (dames) Ik zie toch te weinig CB750 topics op dit forum. De meeste van deze motoren zijn schaars, maar ik ben toch heel benieuwd wat jullie er van gemaakt hebben. Origineel of custom (caferacer, bobber) ik wil ze graag zien. Ik ben zelf bezig met een CB750 DOHC bobber project...
  5. Grotegeert

    Honda CB750 Bobber project

    Nieuwe ronde nieuw kansen. Voor een leuk bedrag een CB750 op de kop kunnen tikken. Jaartal 1979 blok DOHC Uiterlijke staat een drama, technisch redelijk. - bedrading een drama - startmotor slaat door - vork van een andere motor (wie het weet mag het zeggen) Motor loopt verder goed...
  6. Grotegeert

    Yamaha XS750 caferacer projectje

    Kon het niet laten toen ik deze xs750 zag staan. Niet helemaal compleet en of ie loopt weet ik niet. Ik heb de motor voor 150 euro gekocht en probeer hem met een laag budget te verbouwen tot een Caferacer. In eerste instantie kwam ik erachter dat het blok vast zat. Hij is 10 jaar geleden...
  7. Grotegeert

    Triumph Sprint RS Streetfighter project

    Hallo, Ik heb een paar maanden geleden mijn eerste motor gekocht. Een Triumph Sprint RS. Motor heb ik voor weinig kunnen kopen. Door de vorige eigenaar compleet mat zwart gespoten. Ik wil er een streetfighter van gaan maken. De volgende dingen heb ik gedaan. - Kappen eraf - Andere...
Terug
Bovenaan Onderaan