Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Theo01
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Theo01

    Arai Rebel wit (glanswit) maat L

    Arai Rebel in de kleur glans wit, maat L. Speciaal laten bestellen, in de winkel lagen alleen maar mat witte of diamond witte helmen. Helaas toch een maat te klein gekocht. Drie keer op gehad maar bleef knellen. Ruimer binnenwerk hielp ook niet. Nieuwprijs 526,50 Vraagprijs € 350,00 Af te...
  2. Theo01

    Puig hugger voor Z1000 (2007 ->) zwart, met schade

    Ik heb hier nog een zwarte Puig hugger liggen voor een Kawasaki Z1000. Van de hugger is een klein stukje afgebroken maar dat heb ik er nog bij. (zie foto) Interesse? doe maar een bod. Af te halen in Den Helder. Theo. theo01@quicknet.nl
  3. Theo01

    Puig hugger met kleine schade voor Kawa Z1000 (2007-2009)

    Ik heb hier nog een Puig hugger voor een Z1000 (2007-2009) liggen in de kleur zwart Door onvoorzichtigheid met een slot is er een klein stukje afgebroken. Omdat mijn Z net een week oud was toen dat gebeurde heb ik direkt een nieuwe besteld. Deze hugger is nu te koop. Alle...
  4. Theo01

    ZZR600 bj. 2000 49150 km

    Te koop: Mijn Kawasaki ZZR600 (Niet omdat er met mijn motor iets mis is maar ik wil graag een ZZR1200 aanschaffen.) Bouwjaar: 2000 Kleur: antraciet / zwart Kilometerstand: +- 49150 km Ik ben de eerste eigenaar. Extra’s: RVS remleidingen voor en achter, donker kuipruitje...
  5. Theo01

    Roleff jas XXXL

    Roleff motorjas, textiel. Met twee binnenjassen. Met verwijderbare rug- schouder- en elleboogprotectie. Kleur: zwart Maat: XXXL Af te halen in Den Helder. Let op ! onderste drukknop is kapot / weg. (zie foto!) Verder is de jas in prima staat. Vragen?: mailen naar theo01...
  6. Theo01

    Ook nieuw hier : Theo

    Zal me effe voorstellen: Theo, bijna 40 jaar, wonend in de kop van Noordholland. Sinds mijn 20-ste het motorrijbewijs in bezit en sinds die tijd gereden op een Suzuki GT550, Honda CB750, Kawasaki GPZ600R, GPZ750 en nu alweer vier jaar in het bezit van een ZZR600 uit 2000. Ik las al een tijdje...
Terug
Bovenaan Onderaan