Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. H

    Harley Sportster 2005 vermogen valt weg in hoge toeren

    Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig. Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad: Merk: Harley sporster Type:883 Bouwjaar:2005 Kmstand:14000 Probleem: Vermogen valt weg...
  2. H

    Harley sportster achterlamp aansluiten.

    Goedendag allemaal. Ik heb via Aliexpres een Led achterlamp...
  3. H

    db killer vance hines sportster 883

    Goedendag, Ik heb 2 weken geleden een sportser 883 van 2005 gekocht. Met twee vance hines uitlaten er onder. Kan je deze db killers er ook uithalen?
  4. H

    Motor start niet meer apart geluid..Start motor?

    Hallo allemaal. Mijn motor start niet meer..Maakt een raar geluid. start motor kapot? Graag advies en tips om hem weer te repareren?
  5. H

    Welke papieren nodig bij motor kopen

    Beste mensen. Vorige week heb ik een motor gekocht. Ik heb de motor laten overschrijven op het Postkantoor. En daar heb ik een paar bonnetjes mee gekregen. vrijwaringsbewijs heb ik aan de man gegeven Heb ik voor de rest nog papieren nodig van de motor?
  6. H

    Welk merk helm raden jullie mij aan?

    Wat is het beste merk helm voor een prijs van 200/300 euro ben benieuwd maar jullie ervaringen
  7. H

    Onderhandelen motor 8 duizend euro

    Heb gister middag wat motorzaken bezocht en heb toch wel een erg leuke motor gezien Bouwjaar 2012 4000km gemaakt Vraagprijs 8000 Duizend euro Dit is de eerste motor die ik ga kopen Hoeveel marge zit er eigenlijk op zon motor gemiddeld? Wat zal er mogelijk zijn met die prijs van 8000 euro...
  8. H

    Kawasaki z750

    Goedendag, Ik mag over 1 maandje afrijden voor mijn AVB, En ben van plan om dan een motor aan te gaan schaffen nu is mijn oog gevallen op een Kawsaki z750 Is dit een beetje een makkelijk motor voor een beginner? Zijn er dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf? Hoe staan de Kawaski...
Terug
Bovenaan Onderaan