Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tremalzo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tremalzo

    oliekeerring xz550

    De maat voor de oliekeerring in het carterdeksel van mijn xz550 zijn 14X25X5.5-583. OIL SEAL (14X25X5.5-583), fits XZ550R VISION 1982 (C) USA - order at CMSNL Waar staat de -583 in die maat voor?
  2. tremalzo

    geen druk in gereviseerde hoofdremcilinder

    De restauratiie van mijn xz550 is bijna klaar. Als een van de laatste dingen heb ik een revisiesetje ingebouwd in de hoofdremcilinder. Op de een of andere manier wordt echter geen remvloeistof gepompt. Ik heb de hele zaak al uit elkaar gehad en doorgeblazen met lucht. Geen resultaat...
  3. tremalzo

    storing startcircuit xz550

    Mijn yamaha xz550 uit ’83 heeft een probleem in het startcircuit dat ik niet 1-2-3 opgelost krijg. Bij het starten krijg ik uitsluitend een ‘klik’ in het startrelais. Ik heb het startrelais doorgemeten. Ook de startmotor is getest. Wat zijn de voor de hand liggende zaken waar ik verder moet...
  4. tremalzo

    kroonplaat en t-stuk xs650

    Te koop kroonplaat en t-stuk yamaha xs650. Helemaal compleet en netjes. Diameter vorkpoten 35 mm. Indertijd gekocht ivm verbouwing ander type motor en uiteindelijk niet gebruikt.
  5. tremalzo

    yamaha xz550 make over

    Oké, het moet er nu toch van komen. Een make over voor mijn xz550. Ik heb de yamaha sinds vorige winter. Het afgelopen jaar ben ik zonder echte technische problemen doorgekomen. De basis is dus goed. Ook met het uiterlijk is zo op het eerste oog niets mis. Van een afstand althans. Het bodywork...
  6. tremalzo

    hoe demonteer ik een schokbreker

    Hallo, Ik wil een set oude schokbrekers demonteren om de body en veer van een nieuw kleurtje te voorzien. Wat is de truc om de veer los te krijgen van de body en om hem er straks weer zonder beschadiging op te krijgen? groeten, Frans
Terug
Bovenaan Onderaan