Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: laserpower
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. laserpower

    WSB Magny Cours

    De laatste ronde van het jaar ;( Ik hoop dat Vermeulen nog een race wint ;) Hoewel de Suzuki's erg hard gaan. Best Lap of the Magny Cours circuit We kindly inform you that today the Japanese rider Yukio Kagayama (Suzuki) recorded the best ever lap of the Magny Cours circuit with a record...
  2. laserpower

    MotoGP Qatar

    Nog een paar uur een de volgende GP begint weer ;) Voor de gelukkigen die Eurosport kunnen ontvangen, ze zenden alles uit :P Het begint donderdag van 11.45 tot 15.00 uur. Vrijdag van 11.45 tot 15.15. En ZATERDAG de race van 9.45 tot 15.00 uur. Hopelijk wat meer spanning dan de laatste GP. Wat...
  3. laserpower

    Official Test Session Catalunya

    Met nog ruim 3 uur testen op deze vrijdag is de stand. 1.Barros 2.Rossi op 0.078 sec 3.Gibernau op 0.339 Ik ben benieuwd hoe de stand zondag is.
  4. laserpower

    Gevaarlijk wegdek Hogering Almere

    Ik wil hiermee waarschuwen voor de gevaarlijke gaten in het wegdek op de Hogering Almere ter hoogte van afslag kruidenwijk. Je kan zo je voorwiel er in parkeren en dan blijft je motor netjes staan. Er staat welliswaar een bord met gevaarlijk wegdek, alleen weet je niet precies waar. Overdag bij...
  5. laserpower

    Melandri gevallen

    Marco Melandri is in de vrije traning gevallen en wat ik tot nu toe weet heeft hij zijn been gebroken. Wat een teleurstelling voor hem om zo het seizoen te beginnen.
  6. laserpower

    Cash back ..... geen geld terug

    Wie hebben ook mee gedaan met de cach back aktie van Motoport en kunnen nu ook naar hun geld fluiten. :( Met die 5000 piek had ik dit jaar mijn cbr 1000 willen inruilen voor een blade. Nu moet ik nog maar een jaartje sparen '(
  7. laserpower

    Geen eurosport meer

    In Almere en ook veel andere plaatsen is het vanaf vandaag niet meer mogelijk om naar ewurosport te kijken. UPC plaats deze zender achter de decoder. Je moet nu dus UPC digital hebben. Afgelopen donderdag via een balkje door het scherm de mededeling gekregen en nu 4 dagen later geen eurosport...
Terug
Bovenaan Onderaan