Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CrackeRR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CrackeRR

    Dynojet quickshifter "push" voor PCV

    Titel zegt genoeg: PB me even....
  2. CrackeRR

    Agenten staken, wie heeft er al geluk gehad?

    Zoals bekend staken de agenten en schrijven ze enkel boetes uit bij zware overtredingen. Vanochtend haalde ik over een doorgetrokken streep in toen ik in de verte een motor zag naderen. Ik zag al dat hij een handgebaar maakte dus ik dacht dat hij zwaaide, dus ik zwaai terug :W Toen de...
  3. CrackeRR

    Powercommander V geïnstalleerd, motor lijkt te pingelen

    Maak hier toch maar even een apart topic voor: Vrijdagochtend heb ik bij Superpole een MotoGP demper laten maken en een PCV meegenomen die ik zaterdag heb ingebouwd. Meteen na de eerste start viel me op dat de motor het bekende metaalachtige pingelgeluid maakt, tot 2000 toeren, daarna is het...
  4. CrackeRR

    Arrow aluminium einddemper CBR1000RR 04-07

    Te koop vanaf 14 maart: Arrow aluminium einddemper voor een Honda CBR1000RR 04-07: Demper heeft E-keur, geen db-killer. Hoe die klinkt? Filmpjes genoeg op Youtube... Arrow platen heb ik mat gestraald en opnieuw vastgepopt. Doe een bod en we komen we vast wel uit.
  5. CrackeRR

    Richa 2-delig leren pak, blauw-zwart maat 54

    Afgelopen zondag op de beurs een nieuwe overall gekocht dus deze mag in de verkoop. Pak heb ik van mijn baas overgenomen toen ik begon met lessen een half jaar geleden, hij heeft er 2x mee gereden. Ik heb het gebruikt met het lessen en daarna nog voor 10 ritjes. Foto's: Pak is in...
  6. CrackeRR

    Controle framenummer bij staandehouding

    Vraag is heel simpel: Hoe vaak is bij jullie het framenummer van je motor gecontroleerd bij een staandehouding/uitschrijven van een boete? Bij een auto is dit namelijk zelden tot nooit aan de orde maar ik weet niet of dit bij een motor anders is.. Reden van de vraag: Ik heb mijn frame laten...
  7. CrackeRR

    CBR1000RR '04 optische revisie

    Hallo allen, Ik ben een maand geleden geslaagd voor mijn rijbewijs en heb meteen onderstaande motor gehaald Na een paar mooie zonnige weekenden heb ik besloten te motor uit elkaar te halen om veel delen te laten poedercoaten/anodiseren etc. Omdat ik ook het frame blauw wil laten...
Terug
Bovenaan Onderaan