Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: superrobke
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. superrobke

    show je tent naast je motor kampeer weekend 2024

    Hallo allemaal, Het is nog winter maar ik heb weer zin in een kampeer weekend net als vorig jaar. De datum wordt het weekend van 20/21 april. Een klein stukje geschiedenis: In het Grote kampeertopic wordt nog al eens gesproken over welke tent, welk stoeltje welke brander, slaapzak, slaapmat...
  2. superrobke

    Waar naar toe volgend weekend met de tent en wie gaat er mee.

    Volgend weekend 15 t/m 17 september wordt het nog mooi weer, dus ga ik nog een keer met de tent en motor op stap. Maar waar naar toe. België of Luxemburg, of toch lekker naar de Eifel. De camping waar ik altijd naar toe ging, is een paar jaar gelden weg gespoeld, en die komt dus ook niet meer...
  3. superrobke

    Eindenlijk een Guzzi in de schuur

    Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Naar lang twijfelen wel of geen Guzzi, wat voor Guzzi. Een mooie T3 , zoals mijn eerste Guzzi of toch Le Mans of toch iets totaal anders ! Uiteindelijk deze gekocht. Gekocht van de eerste eigenaar, hij ziet er niet uit maar rijdt nog prima. Ik zal...
  4. superrobke

    de Suzuki GS 450 verzamel topic

    Hoi, Ik dacht ik zal eens een Suzuki GS 450 verzamel Topic aan maken. Je komt ze wel eens tegen hier , er wordt een caferacer van gemaakt of als eerst motor, of er zijn problemen mee. Dus eigenlijk van alles wat, veel kennis zal er ook wel zijn want het zijn lekker eenvoudige motoren en vele...
  5. superrobke

    te koop kuip kawasaki ZR7

    te koop aangeboden. komplete kuip Kawasaki ZR-7 , kleur is rood en is in nette staat, gaat weg omdat de kawa omgebouwd wordt naar een naked bike. De kuip is dus helemaal kompleet, met xenon koplamp, frame ,ruit en eventueel de tellers, staat 18 dkm op de teller. stuur maar een bericht, prijs...
  6. superrobke

    gezocht Tank voor kawasaki zephyr 750

    gezocht Tank voor kawasaki zephyr 750, wie heeft er nog een liggen of weet iemand/bedrijf die dit zou kunnen hebben.
Terug
Bovenaan Onderaan