Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Otzie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    Gezocht Zijkappen Virago xv 700/750/1000/1100

    Beste, Helaas heb ik bij het kopen van mijn virago niet de zijkappen meegekregen... verloren op de snelweg had ik begrepen. |( Het betreft de kappen van de 2de generatie virago's vanaf 1984. Ik was benieuwd of iemand een setje heeft liggen? De kappen hoeven niet in een goeie staat te...
  2. O

    Topkuip Bandit 650-1200/1250

    Beste, Nadat mijn motor omgewaaid is heb ik een barst in mijn topkuio. Nu ben ik de laatste maanden op zoek naar een topkuip van een bandit 650 -2005. Zie afbeelding. Heb jij er een? stuur mij dan een pm. Misschien kunnen wij dan wat voor elkaar betekenen. Het liefst zoek ik een blauwe...
  3. O

    Vraagje over Weerstand bobine + bougiedoppen

    Beste motorfanaten, Ik heb sinds kort bobines binnen gehad met originele versleten bougiedoppen. Wanneer ik de secundaire weerstand meet van de bobines dan kom ik op een waarde van 31 Kohm uit. De WPH hanteert een waarde tussen de 30 en de 50 kohm dus dat is goed. Nou heb ik de originele...
  4. O

    Gezocht bobine Bandit 400 of gsxr400

    Beste Forum leden, Ik ben momenteel op zoek naar een bobine voor mijn gsf 400. Gezien een van mijn bobines besloten heeft om met pensioen te gaan. Heb je er een liggen laat het mij dan weten *D Een bobine van een gsxr 400 is ook welkom ;) Groet, Ot
  5. O

    Eve een nieuwe gebruiker voorstellen!

    Ha ! Holla iedereen. Hierbij stel ik mij voor. Ik Ben Ot uit Amsterdam een trotse eigenaar van een Suzuki Bandit 400 1993(zie plaatje hieronder). Dit is mijn eerste hobby/klus/leer motor.Heb mij hier aangemeld op de hoop dat ik veel van jullie kan leren in de toekomst! (als mijn motor het...
Terug
Bovenaan Onderaan