Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Krispy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Iemand ervaring met hawk motor alarm xt50?

    Gezien ik voor de verzekering een alarm moet plaatsen ( diefstal )ben ik me aan het inlezen , heeft iemand ervaring met hawkalarmen op kawasaki (versys 650 modeljaar 21) of in het algemeen Alle info is welkom
  2. K

    Maxsym TL 500

    AL iemand ervaring mee met dit model ?
  3. K

    Motoren in België op stal blijven

    Hier in België moeten de motoren op stal blijven tijdens de lockdown , ze mogen enkel gebruikt worden voor de essentiële verplaatsing naar en van het werk , geen recreatie gedoe , normaal mag men ze zelfs niet naar werkplaatsen rijden voor onderhoud Hieronder extra info van FEBIAC. De vraag of...
  4. K

    Scooter rubber ( banden )

    Had reeds een vraagje gesteld in de rubiek van de maxsym maar wil het algemeener maken onder de scooters Daar ik voor mijn maxiscooter maxsym600i een nieuw stel rubbers nodig heb had ik graag ervaringen van andere scooter rijders gehad ivm waar zij mee rijden en hun ervaringen daarmee ( ik...
  5. K

    Reiservaringen met Motor trailer Auto5 premium 145

    graag had ik de ervaringen gehoord van personen die volgende trailer hebben om motoren te vervoeren gaat over trailer van norauto premium 145 chassis die is uitgerust voor 2 motoren zie link Chassis NORAUTO Premium 145 : Auto5.be alvast dank voor info en ervaringen
  6. K

    Zelf gemaakte trailer om motoren te vervoeren in buitenland

    Graag had ik geweten hoe het zit met de regelementeering in buitenland Kan de trailer van men overbuurman overnemen (zelf gelaste 12 jaar geleden door ervaren lasser en volledig verzinkt 2 assen en voor 3 motoren ,eigen gewicht 150 kg zodat er nog 550 op vervoert kan worden ). Nu echter...
Terug
Bovenaan Onderaan