Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Royz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Givi Tanktas met tankring Aprilia

    Na de verkoop van mijn falco heb ik de tanktas nog hier liggen. Is maar een paar keer gebruik en nog zo goed als nieuw. Tankring van de falco toen afgehaald dus deze zit er ook nog bij. Tas is nu nog nieuw te koop, Bij louis iets van 106 euro. Vraagprijs 70 euro of een goed bod. Moet er ook...
  2. R

    Set paddock stands verkocht

    Verkocht!
  3. R

    Onderdelen XT600 E

    Hallo allemaal, Na een kleine valpartij ben ik op zoek naar wat onderdelen voor mijn yamaha XT 600 3TB uit bouwjaar 1998. Vooral een achterwiel en schakelpookje, dan kan ik tenminste weer rijden. Voor het optische deel ivm krassen een voorspatbord en kapje rond de koplamp, tankkap beide...
  4. R

    Route tracker .csv bestan openen

    Goedeavond allemaal, Lees al een tijdje mee op het forum, dit is de eerste keer dat ik een vraag stel dus hoop in de goede rubriek. Heb net een rondje mergelland eo gereden en het leek me wel eens leuk om de route terug te kunnen zien. Ik dus een track logger op mijn tel gedownload (windows...
  5. R

    Royz

    Hallo allemaal, Na lang alleen meegelezen te hebben ook maar eens aangemeld. Ben op dit moment nog aan het lessen ik heb de theorie en avb al gehaald en ik ben in juni begonnen, maar met ploegendiensten lukt het niet altijd om met grote regelmaat te lessen hierdoor duurt het wat langer...
Terug
Bovenaan Onderaan