Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Teake
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Teake

    Duo Cover VFR750F RC36-I 1991

    Gezocht: Duo-cover voor Honda VFR750F RC36-I (1991) liefst wit, met grijs zadel, maar andere kleuren ook graag aanbieden, spuitbussie lost een hoop op :-) En die bekleding is ook wel aan te passen.
  2. Teake

    kleverige buddy door afgesleten toplaag?

    Mijn VFR750F(RC36-I, 1991) buddy mist aan de voorkant een toplaag ofzo, waardoor hij bij warm weer erg kleverig wordt. Ik kan hem natuurlijk opnieuw laten bekleden, maar voor ik dat laat doen wil ik eerst wat huis-tuin-en-keuken-middeltjes geprobeerd hebben. Je weet nooit of het daarmee goedkoop...
  3. Teake

    fotosoep gevraagd: StreetfighteRD, PSD selecties beschikbaar

    Hallo, ik ben geen held met fotosoep, maar heb het rot werk al wel vast gedaan: de selecties gemaakt voor kuipwerk, wielen etc. Ik wil graag een witte RD met rode baan zoals de oude jaren 70 TZ racers midden bovenop, van kont via tank naar spatbord. En dan op de zijkant een baan met rode...
  4. Teake

    21+22 april tweetakt sessies op TT-circuit (NMD)

    Hallo Tweetakters! HET GAAT TOCH DOOR!! Zaterdag 21 en zondag 22 april landelijke motordagen en nationale bromfietsdagen op TT-circuit Assen. Dus niet het weekend van koniginnedag, maar een weekend eerder. We hebben net als voorgaande jaren weer 4 sessies (2 per dag) geregeld. Inschrijven...
  5. Teake

    MOTA twostroke engine software: Wie heeft het?

    Mota: Wie oh wie heeft deze super software? :] Dat is een programma waarmee je allerlei berekeningen aan tweetakt motoren kunt doen. Denk daarbij aan karts, racemotoren, brommers, modelvliegtuigen, etc. Hier wat extra info: www.iwt.com.au/MOTA.HTM Huidige versie: 6.10 for windows
  6. Teake

    29 mei tweetakt circuit rijden spotgoedkoop

    Let op, tweetakters!!! Het gaat weer gebeuren!!!! Op maandag 29 mei 2006 organiseert het 3KL-racingteam voor de derde maal een 2-takt bijeenkomst op het circuit “Pottendijk” in Emmen. Het is, evenals de vorige keren, de bedoeling om er weer een ongedwongen, gezellige dag van te maken...
  7. Teake

    Superbike stuur op RDGV... te hoog, en nu?

    Ik ben even wat aan het experimenteren geweest: Superbike stuurtje op m'n RDGV (RD350 ypvs, met RGV voor- en achterpartij erin). Nou zit de koplamp en het dashboard nog niet op de juiste plek, en het stuur is nog kaal, maar ik denk dat dit stuur te hoog gaat worden. De Zithouding is wél heel...
  8. Teake

    RDGV photosoep request

    Ik ben bezig met een RDGV: een yamaha RD met RGV voor- en achterpartij. Nou wil ik er een streetfighter van maken, zoals bijvoorbeeld de volgende: Eigen foto's: http://www.RD350.nl/RDGV (per email ook allemaal in 7,2MegaPixel beschikbaar indien gewenst) Wie photosoept even de geel/zwarte...
  9. Teake

    Extra 2-takt ritten op Assen!

    Unieke kans van Assen. Gezien de gigantische belangstelling van onze kant om op de Landelijke Motordagen (30 april en 1 mei) onze rondjes te willen draaien en om de mensen niet teleur te stellen die reeds afgevallen waren. Ben ik met het TT-Circuit tot overeen stemming gekomen dat wij voor...
Terug
Bovenaan Onderaan