Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: emiel1982
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. emiel1982

    Snelgas CB750

    Ondertussen al weer lekker wat kilometers gemaakt met mijn cb750 uit 1980, alleen zou het heel fijn zijn als het niet zo'n enorme slag is om het gas open te draaien. Vroegah op de brommer had ik snelgas, en eigenlijk zou ik dat ook op de cb willen. Net google kom ik niet verder, maar misschien...
  2. emiel1982

    Carburateurs cb750kz blijven lekken

    Motor: honda cb750kz uit 1980 Probleem: carburateurs -met name nr3- blijven lekken door de overstort. Waarschijnlijk stroomt het dus over. Wat heb ik gedaan: eerst zelf aan het reviseren geweest, sproeiertjes en pakkinkje vervangen. Incl vlotternaald. Daarna proffesioneel laten reviseren incl...
  3. emiel1982

    Motorhandschoenen grote maat

    Al jaren heb ik handschoenen van IXS, in maat 15 (5XL). Ik ben er altijd tevreden over geweest, redelijke kwaliteit voor een redelijke prijs. En voor zover ik weet het enige merk die maat 15 levert. Nu is de kwaliteit van IXS wel echt hard achteruit gegaan, (setje zomerhandschoenen en een setje...
  4. emiel1982

    Honda VFR800 fi uit 1999

    Vfr 800 fi 1999 82300 km Zeer betrouwbare motor met genoeg vermogen en een lekker, kenmerkend geluid. Op de motor zit een superbike stuur voor een veel fijnere houding. Ook is de vering voor én achter verbeterd, voor door Wilbers progressieve veren, achter door een Hyperpro veer. Dit zorgt voor...
  5. emiel1982

    Loobman

    Gisteren heb ik twee busjes kettingspray gekocht bij motoport á 16,- per stuk. 32 euro dus... Nu heb ik ondertussen al een aantal keer hier op het forum gelezen over de Loobman. Maar nog weinig reviews over gelezen door mensen die de loobman in gebruik hebben. Dus voor die mensen; tevreden...
  6. emiel1982

    Handvatten glad

    Sinds kort ben ik in het bezit van een versys 1000, met handvatverwarming. Maar deze handvatten zijn erg glad. Is er een manier om hier weer een beetje grip op te maken, zonder de handvatten te vervangen?
  7. emiel1982

    Voorspatbord cm400t

    Is er iemand die een spatbord heeft van een cm400t, en die kwijt wil aan mij? Mijn spatbord is rot...
  8. emiel1982

    Knipperlicht relais,2 of 3 polig

    Pas geleden is het originele knipperlichtrelais van mijn vfr overleden. Dit is origineel een 3 polig relais. Nu had ik thuis nog een 2 polis relais liggen voor led knipperlichten. Ik dacht, kan het altijd proberen. Dus ik heb het originele 3 polige relais vervangen voor het nieuwe 2 polige...
  9. emiel1982

    Laswerk aangeboden

    Ik ben van beroep lasser/constructiebankwerker, en heb sinds kort een tig-lasapparaatje thuis staan. Hierbij bied ik mijn diensten aan voor laswerk van RVS en STAAL, geen alunimium dus. Ik woon in Sambeek.
  10. emiel1982

    Beugeltje voor achterremklauw van een vfr800fi

    Ik ben weer eens te lomp geweest... :$ Heeft er iemand zo'n beugeltje liggen, die ik kan overnemen?
  11. emiel1982

    Honda CBR600f pc21 uit 1987 in onderdelen

    Deze CBR gaat geheel gesloopt worden. Dus alle onderdelen zijn los te koop. Roep maar, ik doe aan vriendenprijsjes :Y
  12. emiel1982

    Pekelfiets of niet?

    Uit nieuwsgierigheid: Voor de doorrijders, wie heeft er een pekelfiets en wie rijdt er gewoon het hele jaar met dezelfde motor?
  13. emiel1982

    kleurcode Honda CM400

    Ik heb een Honda CM400t, sinds kort met een blauwe tank. Alleen zou ik graag hier een kleurcode van willen hebben. Weet iemand die? Of waar ik de kleurcodes op internet ergens kan vinden? Het is niet de originele kleur van de motor, dus zoeken gerelateerd aan het kenteken heeft geen zin...
  14. emiel1982

    hallo allemaal

    Ik ben Emiel, 32 jaar, uit St Anthonis. Nog wel trouwens, ga binnenkort verhuizen naar Sambeek. Ik ben in het bezit van 2 motoren, beide Honda. Een gele Honda VFR 800fi uit 1999, en een Honda CM400 T uit 1983. De CM400 is een opknapper, en die liep gister op één been, vandaag helemaal niet...
Terug
Bovenaan Onderaan