Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: AWH
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. AWH

    Olielek blok Kawasaki GPz 1000 RX

    Heren, helaas heeft mijn trouwe 1986 Kawasaki GPz 1000 RX een olielek ontwikkeld na de eerste rit na de winterstop. Ik kan het slecht zien door de volle kuip, maar ik vermoedt de schakel-as. Is dit een logische verdachte, en indien het zo is, is dit een hele kostbare reparatie bij de motorzaak...
  2. AWH

    Gezocht: Kickstarter YAMAHA XT 500 1978

    Hallo, Ik zoek voor een voor mijn zuster op te knappen YAMAHA XT 500,uit 1978,een kickstartpedaal voor een redelijke prijs. Iemand van jullie die mij daaraan kan helpen? Groet,auke.
  3. AWH

    Aftermarket LED kentekenverlichting:Zwart-Wit,welke is plus

    Heren sleutelaars, Ik heb voor mijn GPz een aftermarket LED kentekenverlichting aangeschaft met 2 draadjes,een zwarte en een witte. Voordat ik deze gelijk weer plof bij het aansluiten wil ik graag weten of iemand mij kan vertellen van welke draad ik redelijkerwijs mag verwachten dat dat de...
  4. AWH

    Kawasaki GPZ 1000 RX '86, 100 of 125 pk?

    Ik heb een Kawasaki GPZ 1000 RX uit 1986.Als ik de specificaties bekijk zie ik op de ene site 100 pk,en op een andere site 125 pk??? Hoe weet ik nou wat juist is? Zijn er verschillende versies van oid.? Iemand een pasklaar antwoord wellicht? Groet,Auke.
  5. AWH

    Lampjes tellerset vervangen Kawasaki GPZ 100 RX

    Heren, Ik moet wat lampjes van mijn klokkenset vd GPZ 1000 vervangen maar weet niet goed hoe ik het eenvoudigst bij mijn tellers kom.Kan iemand mij de volgorde van demontage van de kuipset vertellen? BVD,groet,Auke.
  6. AWH

    Startketting GPZ 1000 RX in olie ?

    Heren kenners... Als zijnde een gevoelig slijtage deel wil ik het startkettinkje van mijn Kawasaki GPZ 1000 RX preventief vervangen.Ik vraag mij echter af of deze in olie draait of niet en dus of ik mijn olie moet aftappen voordat ik het rechter carterdeksel eraf draai ? Verder anders nog...
  7. AWH

    Welke,nieuw type,naks voor GPZ 1000 RX ?

    Forummers, Ben aan een nieuwe naks toe voor mijn '86 GPZ 1000 RX,maar heb hier wel eens begrepen dat er een vernieuwd model bestaat van een opvolger van de GPZ. Wil graag weten welk model ,type Kawasaki dat is en past deze naks dan één op één ,zonder aanpassingen dus,op mijn GPZ ? Wie maakt...
  8. AWH

    Wat is "M" in aanduiding M10 boutje,of M17 ,etc. ?

    Heren, weet dat het dom klinkt ,maar waar staat de "M" voor als in M 10 boutje ? Gaat dat over het schroefdraad of heeft het betrekking op de kop?Als een bout sleutel 17 is,is het dan een M 17 ? Iemand die mij dat kan uitleggen ? Bvd,groet,Auke.
  9. AWH

    Olieplug carter dol,welke mogelijkheden heb ik nog?

    Hallo,.tot mijn ontsteltenis merkte ik na een oliewissel dat de olieplug in het carter van mijn GPZ 1000 RX is dolgedraaid! Ervan uitgaande dat het schroefdraad in het carter weg is,welke mogelijkheden tot evt. reparatie betaan er dan nog? Ik hoop niet dat een ander carter de enige oplossing is...
  10. AWH

    Starterketting GPZ 1000 RX

    Hallo' Ik heb een GPZ 1000 RX uit "86 met een rammeltje wat naar ik begrijp best het kettinkje kan zijn tussen de krukas en de dynamo,zeg ik dat goed zo?Nu heb ik al een nieuw kettinkje gekocht maar nu lees ik dat het vaak de spanner is die erop zit.Hoe vind ik uit welke ik moet vervangen,de...
  11. AWH

    Mijn GPZ 1000 RX

    http://i58.tinypic.com/hx0sxk.jpg~ Eindelijk eens een mooie foto van mijn nieuwe speelgoed! Ben er zo blij mee! Auke
  12. AWH

    "Ploffen"Kawa GPZ 1000 RX,te arm mengsel?

    Hallo, Mijn Kawasaki GPZ 1000 RX met Yoshimura uitlaat ploft en knalt behoorlijk bij het terugschakelen en op de motor afremmen. Dit klinkt wel mooi maar ik las eens dat dat komt door een (te)? arm mengsel en daar zou ik minder blij mee zijn daar het blok dan algauw te heet kan worden met...
  13. AWH

    Koeling Kawasaki GPZ 1000 RX

    Hallo, een paar dagen geleden reed ik met mijn Kawa GPZ 1000 RX uit '86 op de snelweg,en bleef de temperatuur mooi op een kwart stabiel.Daarna werd het ineens stapvoets filerijden en ging de temperatuur al gauw omhoog naar iets over driekwart,bleef iets onder het rood. Koelvloeistofhoeveelheid...
  14. AWH

    reparatieervaringen motorzaak Vos Oss?

    Hallo, Ik ben benieuwd naar evt.positieve of negatieve ervaringen met uitgebreide reparaties uitgevoerd door Vos Oss. Ikzelf heb altijd een dubbel gevoel bij ze,kan er niet goed de vinger op leggen. Ikzelf sta voor een "open blok" reparatie en ben dus opzoek naar ervaringen van voorgangers...
  15. AWH

    Monteren naks gpz 1000 rx '86 ?

    Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik een nieuwe nokkenaskettingspanner op de Kawasaki gpz 1000 rx monteer? Werd niet wijzer vd zoekfunctie en heb nog geen werkplaatshandboek. Waar moet ik op letten bij montage en vooral,hoe zorg ik dat het op de juiste spanning staat? Iemand een link of...
  16. AWH

    GPZ 1000 RX startknop & distributiespanner gezocht

    Hallo, Voor mijn GPZ 1000 RX uit '86 zoek ik een startknop of evt. de hele rechter bedieningset ,en ook zoek ik een goede disributiespanner. Iemand die me blij kan maken? Bel: 06-10731039 of mail: aukehijlarides@gmail.com Groet,Auke.
  17. AWH

    Welke bougie kawasaki gpz 1000 rx?

    Hallo, Voor mijn Kawasaki gpz 1000 rx uit '86 word als bougie de NGK DR8ES voorgeschreven maar ik heb een set nieuwe NGK DR8EA liggen. Kan ik deze ook gebruiken of is dat vragen om problemen? De warmtegraad is in elk geval hetzelfde en in beide zit een ingebouwde weerstand maar ik weet niet wat...
  18. AWH

    Voorstellen:mijn GPZ 1000 RX (2)

    En nog maar een plaatje omdat íe zo mooi is.. Groet,Auke.
  19. AWH

    Voorstellen:mijn GPZ 1000 RX

    Hallo, Ik heb mijzelf al voorgesteld in het daarvoor bedoelde topic,maar wil ook graag een plaatje van mijn Kawasaki GPZ 1000 RX uit '86 laten zien.Hoor graag alle do's & don't's over deze motor.Naast mijn Honda CB 750 K7 uit '77 is de Kawa mijn eerste vloeistofgekoelde motor en bovendien...
  20. AWH

    Welke koelvloeistof gpz 1000 rx '86 ?

    Hallo, Het risico nemende dom over te komen heb ik toch een vraag over mijn net aangeschafte Kawasaki goz 1000 rx uit 1986. Dit is mijn eerste vloeistofgekoelde motor en ik vraag me af wat er in de radiateur moet? Is dat net als bij de auto gewoon koelvloeistof of moet er iets speciaals in...
Terug
Bovenaan Onderaan