Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hawkins
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hawkins

    kan niet inloggen?!?!?!

    hoi heb net en nieuwe phone ik kan niet inloggen met me s7 edge op me laptop kan dat wel maar ken me code niet meer en me email lijkt ook niet te werken. zouden een van de beheerders me aub en inlog code kunnen pm sturen. alvast bedankt
  2. hawkins

    Motorhoes oxford storm

    Doe deze weg omdat ik niet gebruik Altijd netjes schoon gehouden en droog Was 120euro Mag voor 75 weg exl Voor meer info stuur me pbtje Past op bijna elke motor
  3. hawkins

    Honda vtr sp1 high mount leo vinci uitlaten te koop

    http://link.marktplaats.nl/m958611687
  4. hawkins

    gevraagd power commander 3 usb honda vtr sp1

    ik zoek en pc3 usb voor mijn vtr sp1 heeft iemandt deze nog liggen hoor ik dit graag. via pb alvast bedankt. gr
  5. hawkins

    gevraagd power commander 3 usb honda vr sp1

    ik zoek en pc3 usb voor mijn vtr sp1. heeft iemandt nog eentje ergens liggen dan hoor ik dit graag. via pb alvast bedankt
  6. hawkins

    gevraged!! (donker vizier chaser arai helm)

    ik zoek een donker vizier met pinlock voor mijn aai chaser (sal typ) heeft iemandt nog eentje toevallig liggen waar je niks mee doet? hoor het graag. via pb aub dank je
  7. hawkins

    power commander

    korte vraag. is er iets wat net als de powercommander werkt maar dan veel goedkoper op de markt? die ik voor mijn honda sp1 kan gebruiken? PC is me gewoon veel te duur momentel. maar wil echt graag mijn motor af laten stellen omdat deze onderin te arm is en bovenin te rijk. hoor het graag
  8. hawkins

    banden pirelli dragon

    deze banden doe ik niks mee. kunnen voor en heel zacht prijs weg zijn geen nieuwe banden maar zit nog wel profiel op. alleen ophalen.
  9. hawkins

    honda vtr sp1 ex track tires gezocht

    ik zocht niet al te duur set banden voor dagelijks gebruik. gaat om de honda vr sp1 heb je wat liggen pb me aub
  10. hawkins

    revit zomer handschoenen maat s (nieuw!!!)

    hier bied ik me revit handschoenen aan te koop. deze zijn compleet nieuwe! heb er 79,95 voor betaald dus bied naar waarde aub.
  11. hawkins

    Zgan motor jack maat 50 dianese

    Deze jack is zgan,, kleine gebruikers sporen maar verder perfect Deze doe ik weg omdat hij te groot is helaas:-( Heb hem op gok via marktplaats gekocht, Zou zeggen beiden maar vanaf 100euro
  12. hawkins

    oil filter vtr sp1

    dit is en simple vraag en weet al wat ik ga doen maar, ik kan het ook fout hebben. ik hoor graag jullie mening hierover. ik ben van plan om k&n oil filter te gebruiken voor mijn vtr sp1, aangezien er een moertje p zit is dit erg handig in tegenstelling van de stock filter. ook is er een gat...
  13. hawkins

    hello allemaal

    hello allemaal. mijn naam is Aaron en ik woon in haarlem. kwam deze forum tegen en dacht ik schrijf me in voor tips en info omdat ik per mei weer in bezit zal zijn van een motor:)(happy) ik heb vroeger voor de lol met mijn ducati geracet op assen (ducati 748) ik heb helaas al 10 jaar geen...
Terug
Bovenaan Onderaan