Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rob R
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rob R

    Zabel 620cc onderdelen gezocht

    Hallo, ik zoek voor een zabel 620 cc 2-takt diverse onderdelen, zuiger 95mm kompleet (maico 620cc is dezelfde), spruitstuk, membraan, carburateur, waterpompdeksel, ontstekingsdeksel, kickstarter, versnellingspook. Dit model motor is gebouwd tussen 1990-1996. Een sloopblok mag natuurlijk ook.
  2. Rob R

    CB250G 1975 linker zijkap gezocht

    Hallo, voor de CB250G uit 1975 ben ik op zoek naar een linker zijkap die over het luchtfilter zit. Mvg Rob
  3. Rob R

    PC800 lopen of slopen

    Hallo, ik heb een pc800 uit 1991 staan met 53000km op de teller, redelijke nette witte kappen, netjes op de banden, remmen vast, staat gesloopt op kenteken maar terug te krijgen voor €75. Wat te doen, rijdend maken om te gaan rijden of slopen. Mvg Rob
  4. Rob R

    Apehanger gezocht

    Wie o wie heeft er nog een 22mm apehanger met een hoogte van ongeveer 50cm te koop? Mvg Rob
  5. Rob R

    Klassiek raceframe

    Hallo, ik ben op zoek naar een klassiek raceframe zonder kenteken voor een zelfbouw project. Heeft iemand nog iets liggen? Zie foto als voorbeeld. Mvg Rob
  6. Rob R

    Contactslot CB400T uit 1978

    Hallo, ik ben op zoek naar een origineel contactslot voor de Honda CB400T uit 1978, wie heeft er nog 1 liggen. Bedankt alvast. Mvg Rob Dit slot zat ook op de volgende motoren: CB 250 T 1977 CB250T 250 1978 CB250T 250 CB 400 N Eurosport 1979 CB400N 400 1980...
  7. Rob R

    Wie o wie herkent dit dashbord???

    Wie herkent dit??
  8. Rob R

    Andere gestolen motor

    CB400t
  9. Rob R

    2 motoren gestolen in Wageningen

    Hallo allemaal, in de nacht van donderdag op vrijdag zijn 2 van mijn motoren gestolen, het zijn: - Honda xr600r met kenteken m*-**-*y - Honda cb400t met kenteken z*-**-*6 Hou de ogen dus helaas weer open, mvg Rob CB400t
  10. Rob R

    Bracket honda cr250 freeswerk

    Hallo, wie kan er voor mij een bracket frezen voor de honda cr250 uit 1990? Mvg Rob
  11. Rob R

    Remklauwadapter Honda CR250

    Hallo, ik ben op zoek naar een remklauw adapter voor een 320mm schijf voor de honda cr250 uit 1990, dit zijn de usd voorpoten met een aansluiting van 45mm voor de remklauw. Ik kan dit nergens vinden op het www, wie heeft er toevallig nog iets liggen? Mvg Rob
  12. Rob R

    Suzuki GS500E voorwiel gezocht

    Hallo, wie heeft er nog een driespaak voorwiel liggen van een gs500e, voorkeur het liefste wit, met bijpassende remschijf, bouwjaar van begin 90-er jaren. Stuur mar een PB of email. Mvg Rob
  13. Rob R

    cr250 remklauw met houder

    Hallo, ik ben op zoek naar een voorremklauw met houder voor de honda cr250 uit 1990, met usd vork erin met aansluiting van 4cm aan de onderkant, wie heeft er nog iets liggen? Mvg Rob
  14. Rob R

    Blauw/paars getinte kuipruit sc28

    Gezocht voor de cbr900rr uit 1992 een blauw/paars getinte kuipruit.
  15. Rob R

    Onderdelen Yamaha rd80lc rd125lc

    Hallo, ivm het klaarmaken van een yamaha rd ben ik op zoek naar onderdelen voor dit machientje, ik wil hem ombouwen naar een classic racer voor demo races. Dus zoek ik een polyester racetank en zit met kont, ombouw naar een 125cc met cilinder, zuiger, en kop, uitlaat, 28mm vlakschuif...
  16. Rob R

    Gezocht onderdelen Yamaha RD80LC RD125LC

    Hallo, ivm het klaarmaken van een yamaha rd ben ik op zoek naar onderdelen voor dit machientje, ik wil hem ombouwen naar een classic racer. Dus zoek ik een polyester racetank en zit met kont, ombouw naar een 125cc met cilinder, zuiger, en kop, uitlaat. Graag een berichtje als iemand nog iets...
  17. Rob R

    Repsol kuipenset sc28

    Hallo, ik ben op zoek naar een complete Repsol kuipenset voor een Honda cbr900rr uit 1993, wie heeft er nog een set liggen. Graag een email of pb. Bedankt en mvg Rob
  18. Rob R

    Honda XR350R of XL350R frame gezocht

    Wie o wie heeft er nog een gekentekend frame liggen van een honda xr350r of een xl350r? Mvg Rob
  19. Rob R

    Honda cb750 hardtail chopper 70-er jaren

    Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een honda cb750 hardtail chopper uit de 70-er jaren, mag een opknapper, restauratie, lang stilstaand project zijn. Graag aanbieden met prijs en foto's. Niet al te duur. Contact bij voorkeur via PB of mail. Mvg Rob
  20. Rob R

    Jawa 362 californian 1970

    Hallo, ik ben op zoek naar de volgende onderdelen voor een jawa oilmaster 362 uit 1970: - buddyseat compleet - rechter zijkap accukant - luchtfilter compleet Mocht je iets hebben liggen stuur maar een PB/email. Bedankt en mvg Rob
  21. Rob R

    Rob stelt zich voor

    Hallo, ik ben Rob uit Wageningen, 44 jaar. Lees hier al jaren mee maar stel mij nu maar eens voor. Vanaf mijn 8ste levensjaar al bezig met brommers, motoren en auto's te repareren en te sleutelen. Ben niet zo sterk op pc gebied omdat daar mijn interesses niet zo liggen. Met vriendelijke groet Rob
Terug
Bovenaan Onderaan