Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MotorMuis77
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MotorMuis77

    fjr 1300 error 12 : crankshaft positioning sensor error.

    Beste mede techneuten, m'n fjr 1300 geeft een error 12, cps error volgens het haynes handboek en weigert te starten. Dus de motor deels uit elkaar gehaald om de sensor door te meten. 516 ohm, binnen de gestelde 420 - 570 ohm. Vervolgens de meting aan de ecu gedaan, daar dacht ik het probleem...
  2. MotorMuis77

    Crossmotor hydraulische lift, max 130kg, max 90cm hoog, op wieltjes

    Te koop, hydraulische motorliftje. T.e.a.b. indicatieprijs 50 euro. Functioneert goed, gebruikt voor een tilklus van een keukenblad. max 120-130kg hoogte 90cm verrijdbaar ophalen in Leiderdorp.
  3. MotorMuis77

    Gezocht : Bobine voor GTS 1000 - cylinder 2 & 3

    Helaas is deze na een lange tijd stilstaan, de (rechter) bobine overleden. Als iemand er eentje heeft liggen toevallig, laat het dan even weten wat, waar en voor hoeveel :Y
  4. MotorMuis77

    Omg. Gorcum - De Motobliekers 5 - die ook hitte trotseren

    Welkom bij ons regio topic, Dit topic is voor alle motorrijders, motorrijdsters en anderen die iets met motoren hebben en met de omgeving van Gorinchem . We zijn hier om hier gezellig te ouwehoeren en dingen te organiseren wat meestal wel iets met motoren te maken heeft maar dat is...
  5. MotorMuis77

    Omg. Gorcum -De Motobliekers 4- BBQ & Eifel zonder twijfel!

    Welkom bij ons regio topic, Dit topic is voor alle motorrijders, motorrijdsters en anderen die iets met motoren hebben en met de omgeving van Gorinchem . We zijn hier om hier gezellig te ouwehoeren en dingen te organiseren wat meestal wel iets met motoren te maken heeft maar dat is...
  6. MotorMuis77

    > Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje3) - koud hè

    Welkom bij ons regio topic, Dit topic is voor alle motorrijders, motorrijdsters en anderen die iets met motoren hebben en met de omgeving van Gorinchem . Nu dat de blaadjes van de bomen vallen en de wegen dicht gereden zijn met modder worden steeds meer motoren weer opgeborgen voor de...
  7. MotorMuis77

    Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje2)

    Voor en door alle motorrijders en motorrijdsters en anderen die iets met motoren hebben en in de omgeving van Gorinchem om hier gezellig te ouwehoeren en dingen te organiseren etc.. Zondag is onze standaard we-zien-wel-waar-we-naar-toe-rijden-dag en we verzamelen normaal gesproken bij de...
  8. MotorMuis77

    Koppelingsolie wordt zwart

    Hallo beste mede sleutelaars(ters), ik heb een Yamaha GTS 1000 uit '93 en op de één of andere manier wordt mijn olie van mn hydrolische koppeling zwart ?? Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen of wat mogelijk de oorzaak kan zijn ?? Alvast bedankt :Y
  9. MotorMuis77

    Omgeving Gorinchem - De Motobliekers

    Voor en door alle motorrijders en motorrijdsters en anderen die iets met motoren hebben en in de omgeving van Gorinchem om hier gezellig te ouwehoeren en dingen te organiseren etc.. Zondag is onze standaard we-zien-wel-waar-we-naar-toe-rijden-dag en we verzamelen normaal gesproken bij de...
  10. MotorMuis77

    Gezocht : voorrem GS500 E

    Wie oh wie heeft er voor mij een voorrem voor mijn GS500E uit '93 of weet waar ik een revisie setje kan halen ? Bijvoorbaat dank :)
  11. MotorMuis77

    hulp gezocht.. warme motor loopt vreemd

    Hallo medemuizen en techneuten, Sinds een aantal jaren doe ik al het onderhoud aan mijn Suzuki GS500 E uit '93. Een tijdje terug heb ik voor controle de klepspeling gecontroleerd. Deze was nog helemaal in order <.005 mm (oid). Maar nadat ik het terug in elkaar hebt gezet heb ik nu een beetje...
Terug
Bovenaan Onderaan