Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ratsgard
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ratsgard

    accessoires : waar ???

    Er zijn (m.n. voor choppers/cruisers) honderduizenden accessoires te vinden via internet, het meest in US. Ziet er allemaal mooi uit op een plaatje, maar ik heb dingen toch vaak eerst even in handen (zeker voordat ik iets in US bestel). De motorzaken bij mij in de buurt hebben een meer dan...
  2. ratsgard

    Opgevallen tijdens inrijden...

    Een nieuwe motor rijd je rustig 8-) in, en dan vallen er vanzelf wat dingen op : Bochten linksom zijn natuurlijker/makkelijker als rechtsom..... :? Als ze nou gewoon tussen alle drempels :( nog een drempel leggen, hebben we weer mooie vlakke wegen... Er zijn (echt waar, zelf gezien)...
  3. ratsgard

    Verkleuring uitlaten

    Veel uitlaten verkleuren na verloop van tijd (vaak blauw en/of goud) als gevolg van verhitting. Oké, het is met wat hulpmiddelen weer weg te poetsen, maar ik hoor over de oorzaak nogal tegenstrijdige berichten als "is te zuinig afgesteld", "is te rijk afgesteld", "te snel het gas opendraaien"...
  4. ratsgard

    Doffe plek op tank na 2500 km ?!?!

    Net gezien dat op mijn tank (yamaha, zwart) aan een kant een doffe plek zit op de plaats waar mijn broek/been de tank raakt :( . Is dat normaal na 2500 km c.q is die lak echt zo waardeloos ?
  5. ratsgard

    verkeerremmend sluisje rechts passeren, mag dat ?

    Tja, t'is effe geleden dat ik theorie heb gedaan, vandaar. Iedereen kent wel die verkeerssluisjes met versmalling waar verkeer van een kant voorrang heeft, met aan de ene kant rond en andere kant vierkant bord met gekleurde pijlen. Over het algemeen is hier aan de rechterkant ruimte gelaten...
  6. ratsgard

    cursusje motortechniek

    Ik zou graag van mijn (qua motortechniek) twee linkerhanden :? er minimaal één omzetten in 'n rechter. Iemand bekend met en/of ervaring met een cursusje motortechniek ?
Terug
Bovenaan Onderaan