Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FransHornet
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Te koop: Textiel jas SPIDI Rood maat L

    Hallo, Hierbij bied ik mijn motorjas van het merk SPIDI aan. Kleur rood. Maat L. Inc. uitneembare waterdichte wintervoering. Jas wordt verkocht in verband met aankoop ledercombi. Prijs 80 euro. Voor meer info of foto's graag een PB sturen of via de Marktplaats-link...
  2. F

    Honda Hornet: uitlaat - zijtassen/koffers - knipperlichten

    Beste, Hierbij verkoop ik een aantal onderdelen van mijn Honda Hornet 600 uit 2007. - Orginele uitlaat. in goede conditie. €80,- - Zijtassen SW-Motech. inc. alle montage onderdelen. slechts enkele keren gebruikt met motorvakantie. €150,- - Orginele knipperlichten voor+achter. €30...
  3. F

    Overnachten tijdens motorvakantie

    Beste Motorreizigers, Ik ben van plan rond augustus met mijn Honda Hornet 600 een flinke motorrit te gaan maken en was het denken om binnedoor richting zuid-frankrijk te gaan, dan naar Italie en verder over een terugreis heb ik nog niet nagedacht. Misschien via Oostenrijk/Duitsland en dan...
  4. F

    Frans

    Beste Forumleden, Na lange tijd heb ik toch ook maar een gebruiker aangemaakt. Heb nu 2,5 jaar mijn motorrijbewijs en sta op het punt mijn '97 Honda CB500 25KW in te ruilen voor een prachtige rode Honda CB600F Hornet '07 *O* Ik woon in het mooie zuiden van nederland een plaatsje...
Terug
Bovenaan Onderaan