Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CeeBeeX
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Gevraagd voor plus achterband 120-80-16. 150-80-16. tubless

    Zoek goedkoop banden met veel profiel. Omgeving Uitgeest in straal 40km
  2. C

    Kan ik met een diamantboortje een afgebroken tapeind uit cilinderkop boren?

    Ik kom met het duurste boortje dat tekoop is geen enkele mm in het keiharde hardstalen afgebroken tapeind van mij. Suzuki Gs750e Bij de Action hebben ze op het moment een setje heel goedkope diamantboortjes .zou het daar mee lukken? Ik weet dat men in de bouw diamantboren gebruiken om door van...
  3. C

    Preventief rotor R1 2005 vervangen waar het goedkoopst?

    Wil niet het risico lopen dat loslatende magneetjes mijn blok ruïneren daarom ben ik nu hiwr op zoek naar nuttige informatie. Zag zojuist op marktplaats een aanbieding van een verbeterde rotor maar ik weet niet of er meerdere types zijn ,deze lijkt van yamaha tezijn maar als ik goed kijk naar de...
  4. C

    Radio wekt me nu als iemand op mijn erf loopt.

    Heb een halogeenlamp met bewegingsmelder gekocht voor nog geen 20€ en 5 meter 3 aderig netsnoer bij action heb de contrastekker eraf geknipt alsook de stekker en deze vlakbijelkaar weer verbonden. In de contactdoos heb ik de 3 aderige netsnoer aangesloten waarbij ik de aarddraad heb...
  5. C

    Antie roest van Holz zonder staalborstel >> schoon/beschermt

    Wat denken julie van dit product,zonder staalborstel je plaatwerk brandschoon in tegenstelling met alle andere producten/zuren waarbij geschuurd/geborsteld moet worden! HOLZprof Eco Anti Roest *O* In het eerste filmpje schijnt 15 minuten genoeg te zijn. In het tweede filmpje...
  6. C

    duitse motor gekocht,ik mis het fahrzeugschein!

    IK weet niet zeker of ik nu genept ben,maar ik heb van de verkoper een motor afgenomen die afgemeld is en nu heb ik alleen een fahrzeugbrief en een groen papiertje waarop staat Abmeldebescheinigung fur den fahrzeughalter is dit nu het vervangend papier voor het fahrzeugschein wat ik mis?
  7. C

    tank alleen ontroesten bij 101 motoren Amsterdam

    Ik heb van de week deze lui gebeld,ze ontroesten tanks dmv schroeven in een apparaat dat de tank alle kanten op ronddraaid. Het losgekomen lichte roest blazen ze met perslucht er uit. Volgens hun is coaten daarna niet noodzakelijk en kun je de tank daarna weer gewoon gebruiken,mits je hem maar...
  8. C

    Motor in Duitsland kopen van tussenpersoon

    Ik steek hier even mijn licht op om mijn twijfels over een aankoop weg te krijgen,ik heb op internet een motor gevonden die door een tussen persoon word aangeboden,hij zegt in naam van de eigenaar op te treden deze zou 74 jaar oud en ziek zijn. |( Mijn vraag is heb ik zijn handtekening nodig...
Terug
Bovenaan Onderaan