Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JvDonk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JvDonk

    Aftermarkte tankdop vraag

    Ik heb bij Motea een aftermarket tankdop aangeschaft. Past helemaal prima, alleen zat er een waarschuwing bij dat ‘the tankingventilation must not be concluded’. Betekent dit dat ik alleen de tank breather tube aan de onderkant van de tank moet loskoppelen of moet ik die opening aan de onderkant...
  2. JvDonk

    Elektrisch probleem Yamaha MT03

    Heren, Ik heb sinds een tijdje wat problemen met mijn motor, ik zal proberen om het een beetje kort en duidelijk neer te zetten. Paar maanden terug: Temperatuurlampje ging heel af en toe aan tijdens het rijden, maar ging na een paar seconden ook weer uit. Ik dacht hier niet zo heel veel...
  3. JvDonk

    Ratelend Geluid Yamaha MT-03

    Hoi, Sinds kort maakt mijn MT-03 een ratelend geluid tijdens het rijden. Het geluid komt uit het blok en wordt harder bij meer gas en meer toeren. Verder heb ik geen vermogensverlies of iets dergelijks, maar ik begin me wel zorgen te maken. Ik heb geen idee waar ik aan moet denken, dus ik...
  4. JvDonk

    Dashboard kapot en koud opeens slecht starten

    Hoi, Ik heb sinds een paar maanden een yamaha mt03 uit 2007 met 16k km. Vorig weekend nog een rit van 300km gemaakt en niks aan het handje. Afgelopen donderdag weer gereden en toen viel mijn dashboard(toerenteller, snelheidsmeter en de lichtjes neutraal, richting, tanken enzo) twee keer...
  5. JvDonk

    ff voorstellen!

    Hoi allemaal, Ik zal me gelijk maar even voorstellen. Ik ben Jasper, 20 jaar uit Polsbroek. Ik heb begin januari mijn A2 rijbewijs gehaald en ik ga eind maart begin april dan eindelijk mijn eerste motor kopen wat waarschijnlijk een yamaha mt-03 wordt! Ben al erg lang fan van...
Terug
Bovenaan Onderaan