Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: schuurman92
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. schuurman92

    Een nieuwe "welke motor"

    Hallo allemaal, Nu ik mijn geliefde R1 heb verkocht waar ik jarenlang met plezier op heb gereden is het tijd voor wat nieuws. De reden dat ik de R1 heb weggedaan is omdat ik last van mijn nek krijg na lange(re) ritten, dit komt door een ongelukje met een offroad rit jaren geleden. Ik houd van...
  2. schuurman92

    banden diablo superbike 180/55/17 en 120/70/17

    180/55/17 is sc2 120/70/17 is sc1 beide banden komen uit 2015 Banden zaten bij aankoop van de motor er al op, aangezien ik beginner ben lijkt het me niet verstandig om met deze banden te beginnen. Achterband zit rondom 5mm "profiel" op en de voorband 3mm Ik zou zeggen doe maar een...
  3. schuurman92

    race/circuit- motor kopen

    Hallo, Ik ben me een beetje aan het oriënteren op circuitmotoren en heb hier nog een vraag over. Stel dat ik een motor heb gevonden die me geschikt lijkt en binnen m'n budget valt, ik ga dan natuurlijk de motor live bezichtigen, beetje kijken, voelen en ruiken :+ of t wat is. Maar dan...
  4. schuurman92

    even voorstellen

    Hallo allemaal, Ik ben Peter Schuurman kom uit de achterhoek en ben 22 jaren jong. ik zit al wel een tijd mee te loeren op het mf en heb nu toch maar een account aangemaakt. Ik ben aardig motorgek, ben begonnen op een (goed opgevoerde) aprilia rs 50, daarna zo snel mogelijk motorrijbewijs...
Terug
Bovenaan Onderaan