Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. CravingCookie

    [Verkocht] Rev'it Xena 2 ladies handschoenen mt. S rood/wit/zwart

    Aangeboden: een paar Rev'it Xena 2 ladies motorhandschoenen in maat S, kleur rood/wit. Het zijn zomerhandschoenen met een lang manchet en een dubbele velcro sluiting. Geperforeerd leer, palmslider, pinkslider en knokkelprotectie. Reden van verkoop is dat mijn linkerhand net iets groter is dan...
  2. CravingCookie

    [Verkocht] Rev'it Marryl Evo ladies broek (leer, mt 36/38) & Alpinestars Stella Solaris ladies jacket (textiel, mt 36)

    Update: foto's zijn inmiddels gemaakt, maar de combi is alvast gereserveerd tot zaterdag. Mocht de koop dan niet doorgaan, update ik met eigen foto's. :) Ik heb nog een broek en een jas die liggen te verstoffen sinds ik zelf een nieuwe leren jas/broek combinatie heb gekocht, dus die mogen voor...
  3. CravingCookie

    Shim'houder' (tappet) lijkt vast te zitten - erg/oplossing?

    Ik ben de kleppen aan het stellen van m'n GS500 en natuurlijk mogen alle shims er weer uit. Normaal draai je dan met je vingers de tappets zo, dat het inkepingkje richting het midden van het motorblok wijst, zodat je de shim er (relatief) gemakkelijk uit kunt wippen. Drie van de vier draaien...
  4. CravingCookie

    Nieuwe remschijf tsuboss

    Hallo, Ik heb een nieuwe remschijf van tsuboss, en het lijkt alsof er een soort lijmlaag op het oppervlak zit. Hoort dat zo bij een nieuwe remschijf? Moet ik dat eraf halen? En zo ja, hoe dan? Het is een front floating disk.
  5. CravingCookie

    Hoi!

    Ik begin volgende week met rijlessen en heb hier al even rondgeneusd. Veel informatie te vinden hier, en ik wil straks vast af en toe wat vragen tijdens de rijlessen of wanneer ik een motor ga aanschaffen, dus ik heb toch maar een account aangemaakt.
Terug
Bovenaan Onderaan