Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Al
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Afmelden

    Hoe kan ik me hier afmelden?
  2. A

    hoe later de avond, hoe slomer de choppermods

    het eerste slotje was in 2 minuten gepiept. de tweede hadden ze maar liefst 8 minuten voor nodig.
  3. A

    Het grote "hoe-help-ik-een-forum-...

    ....om-zeep-in-slechts-4-simpele-stappen"-topic 1. zoek een groot, algemeen forum met enkele fanatieke subfora en matig gemotiveerde moderators. 2. begin op een goeie dag met een paar vrienden met grote regelmaat zeer stupide vragen te stellen in een subforum met a. een kleine doch...
  4. A

    Welk chopperforum?

    Lekker rustig hier 8-)
  5. A

    gelul over vanalles behalve die XS400

    Duidelijk?
  6. A

    Kawa Z-twin 'no-budget-café-chop-bob'

    Het nadeel van proberen verschillende stijlen in je eigen fiets te proppen is dat het vaak vlees noch vis wordt. Ik vinnum wel gaaf worden, maar hij springt er niet echt uit. Dit zit er op: - aftermarket tellertje, zadel en higway-steps (niet op foto) - Sportster koplamp, 'dempers' en verzaagd...
  7. A

    twee-takt choppers

    Je ziet ze niet zoveel en daarom misschien wel leuk om eens wat foto's en ideeën te posten. Deze GT 750 is wel erg mooi: En hier nog zo'n oude GT: Of lekker simpel, een MZ:
  8. A

    foto's voor op de koffietafel

    Ik ben maar eens begonnen met een hoop foto's die ik inmiddels op mijn computer heb verzameld op internet te zetten. Daar komen ze tenslotte vrijwel allemaal ook vandaan. Enjoy .... http://s113.photobucket.com/albums/n219/fototuurtje/ EDIT 5-10: XS 650's en Triumph chops EDIT 18-10: een...
  9. A

    startrelais doormeten of vervangen?

    Hoe kan ik een startrelais doormeten? Ik heb kortsluiting gehad, zekering vervangen, alle bedrading is in orde en als ik de kabels doorverbind draait de startmotor wel. Startrelais 'tikt' ook niet bij contact aanzetten. Ik vermoed dus dat ie dood is ... Als ie nou dood is, in hoeverre kan ik...
  10. A

    Z 750 twin choppers & bobbers etc

    Wie? Wat? Waar? Hoe? En dan vooral veel foto's en nuttige informatie graag :Y Mogen wat mij betreft natuurlijk ook ratbikes, caféracers e.d. zijn, als het maar een verbouwde Z 750 twin is. Dit is de mijne en dat lijkt natuurlijk nog nergens op: Maar wie heeft er bijvoorbeeld meer...
  11. A

    Kawasaki Z 750 B Twin

    Er zijn er niet veel van, de Z 750 staande twins van eind jaren '70, begin jaren '80. Maar wie heeft/had er één en/of ervaringen/foto's? Dit is de mijne, een Ltd met 'belt-drive' uit 1984:
  12. A

    GSX-R 750 Streetfighter - te koop of ruil

    Verkocht! Bijlage: gsxr750_1.jpg
  13. A

    Firestone banden

    Weet iemand of deze Firestone banden ook in NL te koop zijn? Je ziet ze vooral op die Japanse customs zoals Brat Style en Hip Line en zien er erg strak uit.
  14. A

    nog meer foto's ....

    www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/motoren/suzuki/46976.htm oftewel: oké, geen spam.
  15. A

    HardTL 1000

  16. A

    remolie; dot 3, 4 of 5???

    Op het remoliereservoir van mijn Yamaha XV 750 ('83) staat dat er alleen Dot 3 of Dot 4 in mag. Ik heb nog een flesje Dot 5.1 staan. Weet iemand of ik die ook gewoon kan gebruiken en wat het verschil is?
  17. A

    foto's H.D.D. Breda

    De foto's van de Harley-dag in Breda; veel kijkgenot: Niet bepaald mijn kopje thee, maar het afwerkingsniveau is waanzinnig: En hier is het allemaal om te doen:
  18. A

    foto's A.A.D. Weert

    Veel Harleys afgelopen zondag bij de All American Day in Weert. En een wel zeer aparte Plymouth ....
  19. A

    diameter Virago voorvork?

    Wie weet de diameter van de voorvorkpoten van een Yamaha Virago? Ik heb namelijk een oude XV 750 SE en die heeft 36mm poten èn een enkele schijfrem .... Dus als ze van een Virago passen ga ik eens opzoek naar zo'n voorkantje 8-) En nu ik er toch over denk, hoe zit het met de achterwielen...
  20. A

    XV startmotor reviseren

    Wie O wie weet HET adres waar ik de startmotor van een Yamaha XV 750 kan laten reviseren?
  21. A

    CB750 choppers

    Dit noem ik nog eens Old School USA .... www.hondachopper.com 8-) Erg grappig om eens doorheen te bladeren.
Terug
Bovenaan Onderaan