Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: crossaapje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. crossaapje

    suzuki gs 450 cafe racer afstelling ik kom er niet uit

    Hallo allemaal, na een flinke tijd bouwen is de motor eindelijk klaar maarrrr nu krijg ik dat kreng toch niet goed afgesteld heb de cv carbs ultrasoon laten reinigen met een tovami kitje er in open uilaten en open filters motor loopt stationair prima en kun je goed volgas geven, zodra je gaat...
  2. crossaapje

    hulp gevraagd afstellen Suzuki ls650 savage

    Hallo Ik heb een ls650 staan met een open uitlaat en een k&n powerfilter. Nu was ik opzoek naar een dynojet kitje voor deze motor of als iemand een afstelling heeft mag het ook natuurlijk. Nu zag ik dat er alleen maar dynojet kit stage 1 te verkrijgen is dat is dus met standaard...
  3. crossaapje

    Standaard afstelling carburateurs suzuki gs 750

    Zoals De titel al zegt Weet iemand de standaard afstelling van een setje carburateurs van een gs750 kickstart blok De motor start slecht De carburateurs zijn ultrasoon gereinigd en voorzien van een revisie setje Alvast bedankt
  4. crossaapje

    Onderdelen verchromen suzuki t500

    Dag allemaal heb onlangs een suzuki t500 uit 1973 gekocht en wil de spatbord en meer delen opnieuw laten verchromen. Weet iemand een goed bedrijf die dit voor mij kan doen mag ook in het buitenland. Mvg Danny
  5. crossaapje

    op zoek naar de juiste momentsleutel

    Een vraagje aan jullie sleutelaars welke momentsleutel gebruiken jullie, ik ben nog een arme student dus het budget licht niet zo heel hoog maar zoek wel iets wat een tijdje mee gaat.
  6. crossaapje

    onderdelen van de suzuki gs modellen uitwisselbaar

    weet iemand of de onderdelen van de suzuki gs modellen uitwisselbaar zijn, heb een gs 450 en een gs650 maar passen er ook onderdelen op van een gs850 of andere modellen op het motorblok na.
  7. crossaapje

    elektrisch probleem spoed

    Hallo Maandag moet de motor voor de keuring ik heb alleen een elektrisch probleem Ik heb een ktm 250 exc uit 2000 zonder accu Ik heb 4 Led knipperlichten en een koso db-01r op mijn motor gebouwd nu heb ik een koso spanningsregelaar er op gezet die wisselspanning naar gelijkspanning...
  8. crossaapje

    koso db-01r

    hallo ik heb een ktm 250 exc 2 takt nu heb ik een koso db-01r kilometerteller kan ik deze zo aansluiten op de bedrading want er zit geen accu in de motor. en stel het kan niet wat moet ik dan allemaal hebben om het wel te laten werken.
  9. crossaapje

    motor in beslag genomen na ongeval hoe lang duurt dit?

    hallo bijna 4 weken geleden heb ik een ongeval gehad met een voetganger de motor is hierbij door een bergingsbedrijf mee genomen. Al snel na wat telefoontjes met de politie werd mij verteld dat de motor onderzocht moet worden voor het onderzoek en dus ook getaxeerd. Maarrr dit duurt nu al 4...
  10. crossaapje

    WOK melding na ongeval

    goedemorgen. Ik heb laatst een ongeval gehad met mijn ktm 250 exc (aanrijding met een zo maar overstekende vrouw). Maar nu heb ik een WOk melding op de motor gekregen. Na schade aan uw voertuig weer de weg op | RDW De motor is omgebouw naar supermotard heeft iemand van jullie een idee...
  11. crossaapje

    ktm probleem part2

    Een weekje of 2 geleden heb ik een bericht gepost met mijn ktm 520 Het blokje zit inmiddels weer in elkaar met nieuwe pakkingen nu was er alleen nog de vraag waarom de ktm nog niet loopt. het piepende geluid is uit de cilinder weg wat ik al gecheckt heb de motor krijgt benzine bougie...
  12. crossaapje

    ktm probleem

    Hallo ik ben vrij nieuw op het forum hier heb onlangs een KTM 520 gekocht reed en startte prima tot dat de bougie kapot ging en hier was een stukje porselein vanaf gebroken, en wat waarschijnlijk in de cilinder is gevallen. Hierna wouw de krukas ineens niet meer rond en na wat voorzichtig de...
  13. crossaapje

    tm 530 supermotard wielen in ktm 520

    hallo mede forum mensen ik heb een vraagje ik ken iemand met een tm530 hij heeft supermotard wielen maar gebruikt ze eigenlijk nooit. nu heb ik laatst geprobeerd of ze onder mijn ktm 520 passen, dit paste zowaar maar had toch een paar probleempjes de achterremschijf bleek te groot te...
  14. crossaapje

    opvangbakje olie-benzine

    Hallo weet iemand waar ik een opvangbakje kan kopen voor mijn motor ik wil straks off the road ritten rijden en daar ben je een opvangbakje voor nodig. heb al heel wat zitten googlen maar nog niks kunnen vinden.
  15. crossaapje

    verschillen tussen een ktm 520 en 525

    hallo ben vrij nieuw hier op het forum heb zelf een ktm 520 en ben benieuw wat de verschillen zijn tussen de ktm 520 en de ktm 520 zowel uiterlijk als motorisch omdat ik de mijne een uiterlijke upgrade wil geven ik had als gezien dat de uitlaat bocht anders is maar verder nog niet
  16. crossaapje

    ktm gs350

    .
Terug
Bovenaan Onderaan