Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Electrric94
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Electrric94

    CBR 929 - 54xxx km - €2300,--

    Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten dat ik mijn Fireblade te koop ga zetten. Niet dat ze niet lekker meer rijd, maar omdat ik toe ben aan wat anders. Onderhoudshistorie is allemaal voor handen en staat zelfs in de advertentie hier :Y Ik heb de motor dik anderhalf jaar geleden...
  2. Electrric94

    K1100LT - 87109km - €1400

    Motor is een halfjaar geleden uit de showroom gehaald bij motoport Hoogezand. De motor is meer dan 8 jaar niet in gebruik geweest. De motor heeft op de nodige punten onderhoud gehad en rijd nu weer goed en zoals het hoort. Nieuwe voorvork seals met 10w olie Injectorhuis gesynchroniseerd...
  3. Electrric94

    Oliefilter FZR600 3HE

    Heb de verkeerde gekocht... Deze mag een ander blok zijn olie filteren! Prijs: €3,--
  4. Electrric94

    Dynamo diversion 600 met dynamo cover

    Goede dynamo voor een diversion 600. De dynamo cover zit er nog omheen en krijg je er gratis bij O-) De dynamo heeft zijn werk altijd goed gedaan, maar ligt nu te verstoffen. Prijs: €20,--
  5. Electrric94

    Streetfighter koplamp

    Streetfighter koplamp met E-keur. Deze koplamp is voorzien van een H4 fitting. Rubbers voor het bevestigen zitten er allemaal bij Prijs: €15,--
  6. Electrric94

    FZR 600 3HE carburateur

    Volledig schoon gemaakte carburateur voor een FZR600 3HE. Deze set lekt helaas en aangezien ik nog een andere lekvrije had liggen heb ik deze nu over. Even vluchtig schoonmaken en nieuwe pakkingen erin en hij is er weer klaar voor! Prijs: €20,--
  7. Electrric94

    VF400/500 Werkplaatshandboek

    Nette hardcopy werkplaatshandboek voor een vf400 en vf500. In het nederlands. Prijs: €5,--
  8. Electrric94

    USD voorvork van een GSXR 750 S-RAD (1996-1999)

    Een hele lelijke, zwaar over de kop geslagen voorvork van een GSXR. Dit kun je erg duidelijk zien aan de doppen die op de voorvork zitten. Verder zijn de keerringen lek. Echter..... Zowel de buiten als de binnenpoten zijn recht en netjes. Ik heb de poten niet open gemaakt, maar er zitten...
  9. Electrric94

    S1000rr nissin 19mm rempomp

    Aangezien de rempomp van mijn fireblade wat kuren begint te vertonen ben ik op zoek naar een vervanger. De huidige rempomp komt dan weer op een ander projectje! Mocht iemand nog eentje hebben liggen hoor ik het graag! *O*
  10. Electrric94

    GS500 tellerset

    Goedwerkende tellerset voor een GS500. Teller is gedemonteerd omdat ik een digitale teller heb gemonteerd. Tellers werken verder perfect! Geen gedans of wat dan ook. Verder heb ik nu ook geen GS500 meer, dus kan er ook niet zoveel meer mee :+ Mocht je vragen hebben, stuur gerust een berichtje...
  11. Electrric94

    Nolan N87, maat XL, met Sena SMH5 speakers en microfoon

    Wegens overstap naar een andere helm is deze te koop. Ik heb ongeveer een jaar met deze helm gereden, maar ben er helaas achter gekomen dat hij voor mij aan de grote kant is. Vandaar dat hij nu naar een ander baasje mag! Helm is verder voorzien van een nieuw vizier, pinlock, nieuwe rubberen...
  12. Electrric94

    BMC luchtfilter CBR929RR

    Zo goed als nieuw luchtfilter van BMC voor een Honda fireblade CBR929RR. Ik heb de verpakking los gehad en ongeveer 1000 kilometer met het filter gereden, filter ziet er dus nog uit als nieuw en is nog mooi schoon. Ben zelf weer teruggegaan naar het originele filter. Mocht je meer willen...
  13. Electrric94

    Quickshifter PC5, met pushrod A voor een CBR929/954

    Zoals de titel al aangeeft, een mooie quickshifter te koop aangeboden. Zat voor ongeveer 1000 kilometer op mijn fireblade, maar ik vertrouw het niet helemaal. Vandaar dat ik het er toch weer af heb gehaald. Apparaatje werkt verder perfect. Zit een stickertje op van Nippon bikes, maar werkt...
  14. Electrric94

    CBR929RR - 38.220KM - €2100,--

    Bij deze bied ik (Dat is @grrtjuhh in dit geval, ivm motorvakantie) mijn Honda Fireblade 929RR met slechts 38.220km aan. De kilometerstand kan nog wel oplopen. De motor wordt namelijk nog steeds gebruikt. De motor heb ik een dik halfjaar geleden gekocht, maar ik ben erachter gekomen dat een...
  15. Electrric94

    VERKOCHT! GS500 - Limited edition - 21.000KM

    Aangeboden vanwege de overstap naar een andere motor. Een enorm dik onderhouden en goed rijdende GS500 die eigenlijk op alle vlakken is aangepakt! Optisch - Volledig opnieuw gespoten, professioneel. - Limited edition sticker! - Vers RVS Black Widow systeem Rijwiel technisch - SV650 voorkant...
  16. Electrric94

    GS500 koni schokbreker

    Hele nette Koni schokbreker voor een GS500. Dit zorgt voor een strakker sturende motor en een iets strakker kontje :9 Van je GS500 Vraagprijs: €30,-- exclusief verzendkosten
  17. Electrric94

    GS500 spruitstuk + slipon demper

    Zoals de titel al aangeeft heb ik nog een GS500 spruitstuk met een slipon demper liggen. Het spruitstuk ziet er nog netjes uit en is door de vorige eigenaar bekleed met een uitlaatwrap. Kan er natuurlijk af, maar zit er nu nog op:+ Verder is het staal nog keihard. Het komt van een GS'je af dat...
  18. Electrric94

    Mivv carbon demper, CBR929/954

    Beste mensen! Mijn oude demper is te koop wegens het overstappen op een ander uitlaatsysteem. De demper is voorzien van een E-keur voor de CBR929/954RR, dit is natuurlijk in het geval je de demper gebruikt met de bijgeleverde DB-killer. De killer kun je zelfs nog goed opbergen in je buddy...
  19. Electrric94

    GPZ 500 35KW

    Nette Kawasaki GPZ 500 te koop De motor ondertussen bijna 2 jaar in het bezit van mijn vriendin, maar wegens aankoop van een andere motor staat deze te koop. In de tijd dat ze de motor heeft zijn er veel dingen vervangen en aangepast. Voor de volledigheid heb ik de foto van al het onderhoud...
  20. Electrric94

    Volledig uitlaatsysteem CBR929

    Goeiedag allemaal! Voor mijn trouwe CBR ben ik op zoek naar een volledig uitlaatsysteem. Een demper hoeft er niet perse bij te zitten! Gaat mij er voornamelijk om dat ik HTEV er af mag, ding ratelt als een malle, zonder dat ik trekkracht onderin verlies. Alles wat ik bovenin "win" is mooi...
  21. Electrric94

    Gezocht: Honda Fireblade 929RR SC44 power commander

    Ik ben op zoek naar een power commander voor een CBR929RR fireblade. Volgens mij zijn ze vrij schaars, maar mocht iemand toevallig nog eentje hebben liggen dan hoor ik dat graag! Het liefst een PC5, maar waarschijnlijk is er weinig verschil met de PC3. Ik hoor het graag! Ramon
  22. Electrric94

    Michelin Pilot power 2CT voor en achterband

    Op het moment heb ik nog een pilot power 2ct voor en achterband onder mijn motor liggen. Deze zijn er nieuw onder gezet door de vorige eigenaar. Aangezien ik de motor eigelijk alleen maar gebruik voor woon werk verkeer en ik ook door de volle regen ga komt er binnenkort een setje pilot road 5...
  23. Electrric94

    GS500 onderdelen

    Aangezien ik ondertussen geen GS500 meer rijd, maar nog wel een en ander heb liggen. :Y Dus bij deze! * Nieuwe voorband op een nette velg met nieuwe wiellagers en een goede remschijf. (Achteraf bleken de vorken van de motor van een kameraad van me krom te zijn. * Een goede bobine, zonder kabel...
  24. Electrric94

    GPZ500 Blok 2de generatie

    afgelopen week is mijn blok in de soep gelopen, waardoor mag joost weten.... -O- Hij doet het in ieder geval niet meer... Nou staat het eerste generatie blok een beeeeeetje bekend om zijn kinderziektes, dus als iemand een 2de generatie GPZ500 blok voor me heeft dan zou dat super zijn! Over...
Terug
Bovenaan Onderaan