Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PaulMx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Wielklem gezocht, zie foto

    Ben op zoek naar een wielklem volgens bijgaande foto. Iemand misschien zo'n klem welke niet meer gebruikt wordt ?
  2. P

    Wielklem gezocht, zie foto

    Ben op zoek naar een wielklem zoals op de foto. Misschien heeft iemand zo'n klem welke niet meer in gebruik is ? 06 3095 6682 of mail pfwmensch@home.nl
  3. P

    Wielklem gezocht, zie foto

    Ben op zoek naar een wielklem zoals op de foto. Misschien heeft iemand zo'n klem welke niet meer in gebruik is ? 06 3095 6682 of mail pfwmensch@home.nl
  4. P

    Wielklem gezocht, zie foto

    Vanwege de bevestigings gaten in de trailer ben ik op zoek naar eenzelfde wielklem. Die waren er in zwart, rood en blauw; de kleur maakt niet uit. Misschien iemand die het ding niet meer gebruikt ? 06 3095 6682 of email pfwmensch@home.nl
  5. P

    Staandegehouden

    Eergisteren aangehouden door motorwout. Wilde in eerste instantie mijn rijbewijs zien en nadat dit was goedgekeurd vertelde hij dat het eigenlijk om de motor ging waar hij benieuwd naar was. O-) Na nog eens zo'n 20 min hebben staan te leuteren over motoren weer opgestapt en verder gereden...
  6. P

    Electronische ontsteking en regelaar

    Heb een Enfield Bullet 500 1 cylinder 1994. Ongetwijfelt al een aan de orde geweest...... Welke electronische onsteking en regelaar zou hier het beste bijpassen en waar te koop ? :]
  7. P

    Knipperlichten knipperen te vlug

    Onlangs led knipperlichten met een led knipperautomaat gemonteerd. Stationair knippert het mooi rustig zoals het hoort. Geef ik gas en wordt de spanning wat hoger dan gaat het spul snel/afschuwelijk knipperen. Weet iemand of dit op een of andere manier aan te passen is ?
Terug
Bovenaan Onderaan