Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Equalizer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Equalizer

    Restauratieadvies nodig KDX200

    Goedemorgen, Tijdje terug heb ik een mooie KDX200 gekocht, nog helemaal origineel en in goede staat. Daarna nog een 2de gevonden die voor mijn pa is bedoeld, zodat we samen kunnen rijden. De 2de KDX, is nogal een 'ruwe diamant'. Het plan is om deze weer helemaal netjes te maken en een beetje...
  2. Equalizer

    Gezocht: Mooie scrambler tank (CB-Style/70's XT500, etc.)

    Gezocht: Mooie scrambler tank (CB-Style/70's XT500, etc.) Iemand iets liggen? laat maar weten!
  3. Equalizer

    GEZOCHT: De kabelboom hobbyist

    Goedemiddag, Lang geleden vond ik een topic van iemand die van onze grootste nachtmerrie zijn hobby had gemaakt; bedrading aanpassen. De beste man had wat foto's in het topic gezet van zeer geordende kabelbomen op custom motorfietsen. Het was iemand die hier erg goed in was en het met...
  4. Equalizer

    Tourwaardige Enduro/SM?

    Hey mensen, Ik ben van plan binnenkort een motor aan te schaffen met budget van ongeveer 3.500,- Was in eerste instantie van plan om een KTM 525 EXC van '04-06' te kopen en wat op te pimpen met SM wielen en Akrapovic oid. Maar ik zag ook een aantal KTM 530 EXC's te koop staan, alleen kan...
  5. Equalizer

    Crossbroeken Maat 34 50€ nieuw!

    Ik bied aan, de laatste 3 crossbroeken Shot Devo Load zwart maat 34. Deze broeken kosten nieuw €86,99. NU €50,- incl. verzending Nederland. Zeer goede crossbroek, al meerdere goede recensies gehad :)
  6. Equalizer

    Nieuwe crossbroeken 50,- maat 34

    Heb nog 6 Nieuwe crossbroeken liggen allen maat 34, nieuwprijs 86,99 nu 50 incl verzending, of ophalen in roosendaal. Het gaat om Crossbroek Shot Devo Load zwart - 24mx.nl
  7. Equalizer

    KTM 300 EXC 2000

    NVM :)
  8. Equalizer

    Hallo!

    Hey ik stel me even voor, ik ben Mitchel, bijna 19, passie voor alle motoren, maar toch vooral enduro,cross en sm. Heb een Honda NX250 uit 1990 gekocht voor 300,- Ben hem nu totaal aan het verbouwen, komt dubbele crf uitlaat op en crf kappen, dus wordt nog wat ;) Heb vaak op dit forum...
Terug
Bovenaan Onderaan