Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nopper
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. nopper

    Veel accessoires aprilia tuono 660 en rs660 in nieuwstaat

    Wegens verkoop van mijn aprilia tuono 660 factory heb ik een aantal accessoires te koop die ook passen op de rs660 : Flyhammer verstelbare rearsets (tall rider) door een slimme adapter kunnen deze alle kanten op : voor/achter/up... Maar ook down voor langere rijders. Altijd een goede positie te...
  2. nopper

    Motorpak Stadler goretex proshell in nieuwstaat 1,78m 72kg

    Toppak van stadler. Waterdicht for life door goretex proshell. Proshell neemt geen water op en wordt dus niet zwaar. Het droogt ook supersnel. Dit pak is voorzien van alle bescherming en is in topstaat. Kost in de handel 1600€. Combinatie leder en textiel (leder op de gedeeltes die het meest...
  3. nopper

    Stadler sport/tour goretex pro shell race/track maat 50

    Goretex pro pak van Stadler : Past prima bij 1,80 m en 75 kg Combinatie van textiel en leder (schouders, knieën ellebogen, rug, kont). Proshell is het drielagen systeem. Het neemt dus geen water op en het droogt enorm snel. Overal protectie, deftige rugprotector,.. Ventilatie op de...
  4. nopper

    snelwegvignet Zwitserland

    Ongebruikt snelwegvignet 2015 voor Zwitserland. Gekocht op doorreis, maar niet op de moto gekleefd. Dus nog gewoon te gebruiken : 15 euro
  5. nopper

    mooie route naar Dolomieten en Slovenië

    Ik vertrek volgende week met de motor naar Slovenië. We hebben ongeveer 4 dagen om ter plaatse te komen. Ik wilde dus hier even vragen : Wat mag ik onderweg zeker niet missen? Zelf dachten we te rijden via het Zwarte woud richting Bodensee, dan via Oostenrijk naar de Dolomieten, en dan...
  6. nopper

    hydraulische koppelingspomp revisie

    Hello, Op mijn KTM zit een magura hydraulische koppelingspomp, en die dingen willen wel eens lekken. Een ander dichtingssetje brengt naar men zegt wel even soelaas, maar het zou geen blijvende oplossing zijn, omdat het probleem in het huis zit. Dit is van aluminium en zou inlopen. WEL een...
  7. nopper

    professioneel racepak Schwabenleder GP1 maat 48

    Oerdegelijk pak in goede staat. Nooit mee gevallen. Wie scwabenleder kent weet dat er geen enkel pak is dat beter beschermd, en dat langer meegaat. Bescherming : scheenbeen, knie, heup, staartbeen, rug, elleboog, schouders. Maat 48 : 1,78 en 72kg is de ideale maat voor dit pak. Zit als...
  8. nopper

    Nieuwe helm Kabuto aeroblade 3 limited carbon S56

    Zeer gelimiteerde oplage van de Kabuto Aeroblade 3 helm : De R Supremo, maat S56 Handgemaakt in carbon. Wereldwijd slechts 100 stuks van gemaakt, dus een echt collectors item. De gewone aeroblade is hier wel te krijgen en dus ook te passen. Alle onderdelen en het vizier zijn gelijk aan deze...
  9. nopper

    Motorbroek STADLER race pro maat 48

    Stadler geeft 10 jaar garantie op zijn producten. Dat betekent een firma die achter zijn product staat. Deze broek in leder en goretex proshell is dan ook absolute topklasse. Proshell neemt geen vocht op want de buitenschaal is gelamineerd. Maat is 48. Het model (ik dus :+ ) is 1,78 en...
  10. nopper

    IXS proshell pak leder + textiel gore tex mt 48 lang

    Zo goed als nieuw pak in combinatie van leder en textiel. De broek is van leder met goretex XCR. De jas is textiel met leder op de 'val'zones. Proshell goretex, dus neemt geen water op. Met uitritsbare thermo-voering met temperatuurcontrole. Draagbaar van 0° tot 30° Dit is een pak uit de...
  11. nopper

    Textiel broek Rukka ARMACOR goretex xcr

    Update : model is een RUKKA ARMIINA dames maat 38, normale lengte, maar is ook perfect als herenmaat 46 te dragen. Zo goed als nieuw. Zelf net gekocht voor mijn vrouw, maar past helaas niet. Maat 38 is voor een normaal gebouwde persoon van minimum 1,70 en ongeveer 65 kg Op de foto's...
  12. nopper

    Lederen broek (aprilia) technotouring medium. Nieuw

    Zo goed als nieuwe Aprilia technotouring lederen broek. Enkel gedragen tijdens een kort ritje om te passen. Geweldig ding, maar is me net te klein :-( Maat is medium maar past als een small. Ik ben 1,82 en 73kg. moet prima passen voor een slank iemand van 1,75. Omwille van de strakke snit kan...
  13. nopper

    wrappingfolie of plastidip

    Ik heb een topcase gekocht voor mijn motor. Echter niet in de juiste kleur. Spuiten werd me te duur. Wrappen bleek een veel goedkopere oplossing. Ik koos voor mat zwart. Nu ga ik net de koffer oppikken. Thuis bekijk ik ze even grondig, en wat blijkt? De koffer is gespoten met plastidip of...
  14. nopper

    tanktassen sw motech(bags connection) type sport engage + GS

    Beide tassen met een quicklock systeem (grijze type) *1 x type GS : Ontworpen voor hoogpoters, en natuurlijk het best passend op een bmw GS Tas is volledig in nieuwstaat, geen vuil of schade. Echt 100% Ring voor Honda Prijs is 80 euro zonder ring. 85 euro met ring voor Honda. *1x...
  15. nopper

    handschoenen Dainese full metal pro Nicky Hayden replica XL

    Nieuw met tags !!! In originele verpakking. Enkel gepast. Maar aan de helft van de nieuwprijs. Dit is de handschoen waar Nicky Hayden en Vale Rossi mee rijden. In dit geval zelfs de Nicky Hayden Replica. Ik heb ze net een maaktje te groot gekocht vrees ik. Misschien komt het wel goed, maar...
  16. nopper

    Zijstandaard verlengen, hoe?

    Ik heb een achterschokbreker gemonteerd die een cm langer is dan de originele. Daardoor staat de motor net wat schuiner op de zijstandaard. Daarom wil ik deze dmv een plaatje (8mm) verlengen. Zou het mogelijk zijn om dit eenvoudigweg te verlijmen onder de originele plaat? Zo ja,... Waarmee?????
  17. nopper

    bagagerek topcaserek en duo handgreep triumph street triple

    Hepco & becker bagagerek en topcasedrager voor Triumph Street triple. Slechts enkele malen gebruikt (wegens verkoop motor) Mag wegvoor 60 euro duo handgreep en afdekkapje achterlicht voor een street triple. origineel Triumph. 50 euro
  18. nopper

    Heeft High/Low ingaande demping nut bij straatgebruik ?

    Ik wil binnenkort een hoogwaardigere vering plaatsen op mijn VFR 1200 F. Ik heb nog keuze tussen enkele modellen. Eén met high/low ingaande demping Eén met 'gewone' ingaande demping (dus enkel low) De motor wordt sportief bereden op straat. Ik vraag me dus af of een high/low verstelling...
  19. nopper

    zelf shimpakket voorvork vervangen

    Ik heb een Honda VFR1200f en ik wil de vering upgraden. Achter komt een nieuwe shock, vooraan wil ik andere veren, olie en een shimpakket. Ik vroeg me af of het een beetje doenbaar is om de voorvork zelf om te bouwen. Het pakketje zou alles bevatten wat ik nodig heb en er zou geen extra...
  20. nopper

    Remschijven Brembo Aprilia/Ducati/Yamaha..

    2 zo goed als nieuwe Brembo remschijven, origineel van een Aprilia RSV Mille 1999, maar ook passend op veel andere modellen. Slechts 3000km gebruikt en dus absoluut niet ingelopen. Kaarsrecht, Alle floaters zitten los. In deze link vind je een lijst (opgepast,... zijn niet deze remschijven)...
  21. nopper

    Motorblok Aprilia RSV 1000r/Tuono GLOEDNIEUW IN KRAT

    De titel zegt het al : Neem geen tweedehands probleemzooi van iemand anders over ! Een gloednieuw Rotax 990 blok met Throttle bodies en ECU voor een 2006/2007 RSV of Tuono. Zit nog in de originele krat. Past vanaf bouwjaar 2004 of mits enkele kleine aanpassingen in een 1998/2003. Ook...
  22. nopper

    Kriega rugzak R30 : ruilen of kopen ?

    Een zo goed als nieuwe Kriega R30 rugzak. Wie kriega kent weet dat dit topspul is. 100 procent waterdicht. Groot genoeg voor een laptop en nog een hoop andere spullen. De rugzak is een beetje te groot voor me. Hij zit altijd maar halfvol. Ik wil dus een R20 of een R25 komen. Ruilen tegen...
  23. nopper

    Hoe erg is een deuk in een uitlaatbocht?

    Ik heb een deuk in een uitlaatbocht van een volledig Akra systeem. De motor is een 2 cyl. De euk zit ergens achteraan redelijk dichtbij één van de dempers, dus niet dichtbij de cylinder. De deuk is van die aard dat ik nog 70 a 80 procent van het debiet over houd. Dit systeem is dikker dan de...
  24. nopper

    injectiefiets lang stilgestaan

    Welke problemen kan ik verwachten bij een moderne motor (2000) die ongeveer 5 jaar heeft stilgestaan? Wat te doen vooralleer weer op te starten? Gaat om een Aprilia RSV Mille 2000 met 5000km op de klok Stond in een meestal verwarmde ruimte met een zeil erover. Motor was mooi ingespoten...
Terug
Bovenaan Onderaan