Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Moto_Wolfje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Moto_Wolfje

    TK: Stadler Jas mt. 50

    Een mooie Stadler jas, in goede staat. In deze jas zit een rugprotector verwerkt (CE Level 2). Tevens met uitneembare winter- en Goretexvoering. Vraagprijs: €400,- Mijn maten: Lengte 171cm Gewicht ong. 65kg.
  2. Moto_Wolfje

    Circuit Lelystad sluit in september de deuren

    Las net dit in de mailing van de KNMV: Circuit Lelystad gaat sluiten Het politiecircuit van Lelystad, waar veel van onze VRO-cursussen worden gegeven, gaat per 1 september sluiten. Dit in verband met de uitbreiding van Lelystad Airport waar een verlengde start- en landingsbaan komt...
  3. Moto_Wolfje

    Te koop: Held Wanten

    Paar mooie Held Wanten (maat L). Ideaal voor de koudere dagen. Vraagprijs €30,- Bericht via PM.
  4. Moto_Wolfje

    TK Polo dameskleding (jas & broek)

    Hier een motorjas en (verkorte) broek voor de dames van het Polo-huismerk welke verkocht mogen worden. De jas is maat M en en de broek is maat L De dame in kwestie waarvan die geweest is, is ongeveer 1,75m lang en 80kg licht. Prijs voor de jas €75,-; Prijs voor de broek €50,- En nog...
  5. Moto_Wolfje

    Te koop: Lookwell jas en broek

    Wegens aanschaffen van nieuwe kleding door mijn broer mag zijn oude pak eruit. De jas is maat M (50) en de broek is maat L (52) De jas is intussen verkocht! Prijs: T.E.A.B.
  6. Moto_Wolfje

    Hoi allen, mezelf even voorstellen

    Hoi luitjes, ik ben Remco, 30 jaartjes jong en kom uit de omgeving van Arnhem. Heb al zo'n klein decennium met de gedachte gespeeld om het A-rijbewijs te halen en ben zodoende sinds 10 januari begonnen met lessen. Bevalt tot op heden uitstekend. Had ik eigenlijk al veel eerder aan moeten...
Terug
Bovenaan Onderaan