Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: finzy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. finzy

    Dynojet Quickshifter probleem

    Goedendag, Ik heb 2e hands een dynojet quickshifter gekocht. Ik had hele grote blij. Maar helaas ontbreekt er een essentieel onderdeel. Online nergens los te vinden, misschien dat iemand een adres weet voor mij of zelf het gene nog heeft liggen. Op de ene foto ziet u de stekker vanuit de...
  2. finzy

    GESTOLEN YAMAHA MT-03 AMSTERDAM

    Goedemiddag allemaal, Nadat ik 3 heerlijke maanden heb kunnen genieten van mijn eerste motor, is hij vannacht uit mijn parkeergarage gestolen in Amsterdam Noord. Het is gebeurd tussen 23:15 en 06:00 uur van 15-05-2017 op 16-05-2017. De garage is alleen betreedbaar als je daarvoor een pasje...
  3. finzy

    Parkeren Rotterdam

    Hey Allemaal, Morgen moet ik naar het museumpark in Rotterdam maar ik ben daar totaal onbekend. Dus ook met parkeren, weet iemand of ik daar met de motor zo de garage in kan rijden (zonder te betalen natuurlijk) of dat ik hem gewoon ergens op de stoep kwijt kan? Thanks alvast! :] :]
  4. finzy

    Mt-03 KGL Racing DB-killers wat vind de politie?

    Hey allemaal, Vorige week heb ik een MT-03 gekocht met mooie carbon dempers erop, nu komt er een leuk geluid uit de uitlaten terwijl er nog DB-killers inzitten. (zie plaatje) Ik weet alleen niet of de politie hier moeilijk over gaat doen als ik kan laten zien dat de killers er nog gewoon in...
Terug
Bovenaan Onderaan