Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: VRC46
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. VRC46

    Honda Vfr 800: zware koppeling

    Een vriend van mij heeft sinds dit weekend een Honda Vfr 800 uit 1998. Hij vindt dat de koppeling veel te zwaar gaat en krijgt dan al gauw kramp in zijn linkerhand van het koppelen; is er een mogelijkheid om het koppelen soepeler te laten verlopen? (Ik weet dat ik dat bij mijn Vfr ook had)
  2. VRC46

    Display Vfr800 (1999): lampje verwisselen

    Hallo, Mijn lampje van de snelheidsmeter doet het niet. Nu moet het lampje vernieuwd worden. Weet iemand of dat op een snelle en makkelijke manier kan of moet dan een gedeelte van de kuip verwijderd worden? En zoja, welk gedeelte? (waar moet ik mee beginnen?)
  3. VRC46

    Honda VFR 800fi (1998-2002)

    Hallo, Mijn vorige Vfr had ik nog niet zo lang en ben door een dieselspoor op de rotonde hiermee gevallen en heb hem dus weg moeten doen. Deze motor reed zo fijn dat ik nu op zoek ben naar een zelfde vervanger. Ben al 2x op bezoek geweest bij een mogelijke vervanger. Maar dat valt niet mee heb...
  4. VRC46

    Onderhoud GPZ 1100 1995

    Hallo, Mogelijk ben ik weer in de gelegenheid om een GPZ 1100 uit 1995 aan te schaffen. Waar ik benieuwd naar ben is nl. het volgende: de motor die ik nu wil aanschaffen heeft bijna 50 dkm op de teller staan. Welk (groot) onderhoud staat er aan te komen? Ik hoor vaker dat de distriebutieriem...
  5. VRC46

    Superbike kit Kawa ZZR 600e

    Ik heb een zzr600 uit 1995 en hier wil ik een superbikestuur op monteren. Tips, trucs en ervaringen zijn welkom!
  6. VRC46

    Bandit 1200 Kettingset vervangen

    Hallo fellowbikers, Wie in de regio Tilburg (of brabant) wil me helpen om de kettingset van mijn Bandit 1200s uit '97 te vervangen? Of weet je iemand uit je omgeving die dit goed(koop) doet? Bij de dealer kost het me meer dan 250 euries :X en dat vindt ik veeeel geld! Een nieuwe ketting bij...
Terug
Bovenaan Onderaan