Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Arab Rider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Arab Rider

    Drempelhulp/oprijhulp zelf bouwen

    Hallo motorvrinden, Ik heb een nieuwe woning met inpandige berging waar ik mijn motor in kwijt kan. Deur is net niet breed genoeg voor mijn KTM SAS 1290, maar met een pielen (lees stuur naar links draaien) krijg ik de motor wel binnen. Waar ik tegen aanloop is de drempel. Kost net teveel...
  2. Arab Rider

    Premie motorverzekering Unive vertiendubbelt!

    Ik ben sinds jaar en dag verzekerd bij Unive. Eerst mn scootertje en later mijn motoren. Zeer tevreden over hoe alles altijd verliep. Tot ik een premie berekening deed voor een potentiele motor...blijkt de premie bijna verdiendubbeld! Ik betaal nu 3 tientjes per maand. Gaat om een WA+beperkte...
  3. Arab Rider

    Dilemma: GSX650F of NC750X

    Beste MF'ers, Ik sta op het punt om mijn eerste motor aan te schaffen. Veel motoren zijn in overweging genomen, maar alleen de Suzuki GSX650F en de Honda NC750X komen als 'geschikt' naar voren op basis van kwaliteit, prijs en relevantie. Beide motoren heb ik voor een dag gehuurd en ik heb...
  4. Arab Rider

    Hallo Allen!

    Hallo iedereen, Ik kijk al een tijdje mee op het forum en vandaag besloten om me in te schrijven. Kort maar krachtig: Mijn naam is %*#@!, 24 jaar, geboren Amsterdammer en ga volgende week beginnen met motorrijlessen. Ik kijk er naar uit om hier op het forum actief te zijn!
Terug
Bovenaan Onderaan