Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MiloMurphy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MiloMurphy

    Gezocht: Backrest/Sissy bar Honda Magna V30 '85

    Zoals de titel doet vermoeden zoek ik een backrest/sissy bar voor de Honda Magna V30 uit '85. Een steuntje voor de passagier welteverstaan, hoeft geen OEM te zijn oid, als het maar 1 op 1 past. Links of tips zijn ook van harte welkom!
  2. MiloMurphy

    Hepco & Becker topkofferrek GPZ500s

    Beste mensen, Ik heb nog een topkofferrek van Hepco & Becker liggen voor de Kawasaki GPZ500s. Deze is destijds gemonteerd geweest op een eerste generatie GPZ 500s (uit 1990), weet dus niet of deze ook past op latere modellen. Hierbij wat foto's: Heeft uiteindelijk nóóit een...
  3. MiloMurphy

    1990 GPZ500s voor onderdelen of geheel

    Beste mede forumleden, 30 April heb ik een eenzijdig ongeluk gehad met mijn motor. Ik reed op een dijkje in een bocht en kreeg een rukwind, hierdoor kon de bocht niet meer aansturen en ben ik met een km of 50 de dijk afgereden. Ik heb alle 2 mijn polsen op 2 plekken gebroken, waarvan mijn...
  4. MiloMurphy

    Nieuw uitlaatsysteem - opnieuw afstellen?

    Beste MFers, Ik heb een nieuw uitlaatsysteem gekocht (inox damen spruitstuk+Honda CB demper) en ga deze van de week monteren. Nu vraag ik mij af of ik dan mijn motor opnieuw moet laten afstellen? Ik heb nu een (standaard?) DUBBEL uitlaat systeem van JAMA en ga straks over op een enkel...
  5. MiloMurphy

    Enkel uitlaatsysteem Kawa GPZ 500s (2-1 bocht+demper)

    Zoals de titel luid ben ik op zoek naar een enkel uitlaatsysteem (2-1 bocht+demper) voor een Kawasaki GPZ 500s uit 1990. Merkje/type ofzo maakt me niet zoveel uit, maar het moet er wel een beetje fatsoenlijk uitzien natuurlijk. Dus als er iemand nog iets heeft liggen zie ik graag wat foto's...
  6. MiloMurphy

    Beginners fiets voor op vakantie

    Beste motor fans, Binnenkort ga ik beginnen met mijn motorlessen en ben al op zoek naar een motor om mee te beginnen, maar ook een die goed geschikt is om mee op vakantie kunnen gaan (met het tentje welteverstaan). Ik weet het, proefrijden is weten, maar dat is niet mijn centrale vraag...
  7. MiloMurphy

    Milo hier nieuw op het motor forum

    Beste luitjes, Bij deze wil ik mij even voorstellen op het forum. Ik ben Robert, maar op forums beter bekend als Milo, dus noem mij gerust bij mijn nickname. Ik ben 25 jaar oud en kom uit het (kleine) Zeeland, Yerseke. Het zit al een geruime tijd in mijn kop, maar 31 Maart begin ik dan...
Terug
Bovenaan Onderaan