Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: thunderRoy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. thunderRoy

    Afstellen thundercat

    Hey allen, ik heb een poosje geleden bij mijn thundercat een andere einddemper gemonteerd voor wat meer muziek, en laatst ook de luchtfilter vervangen door een K&N-versie. Normaal rij ik met db-killer, en merkte weinig van het plaatsen van de filter. Echter haalde ik laatst de db-killer...
  2. thunderRoy

    Carburateurs synchroniseren na K&N en open uitlaat?

    Hallo, bij mijn Yamaha thundercat heb ik een poos geleden een andere uitlaat gemonteerd (Arrow), en een paar weken geleden ook de luchtfilter vervangen door een K&N versie. Meestal rij ik met de DB-killer in de uitlaat. Na het aanbrengen van de andere filter ook continu met deze "killer"...
  3. thunderRoy

    koelvloeistof vs antivries

    Hoi, ik wil de koelvloeistof van mijn motor (thundercat) vervangen. In de haynes manual hebben ze het alleen over antivries, maar dat boek is natuurlijk alweer een paar jaar oud. Kan ik gewoon koelvloeistof toepassen, of zijn er redenen om antivries te gebruiken? En blauwe en roze...
  4. thunderRoy

    Kettingspeling, hoeveel?

    Hoi, in de haynes manual van mijn motor staat, dat je de ketting 20-30mm moet kunnen bewegen. Ik had dit straks bekeken, en leek mij teveel. De ketting kwam erg makkelijk tegen het frame-beschermings-blokje-tegen-kettingkrassen aan. Ik heb hem iets strakker gezet. Hij staat nu van zichzelf al...
  5. thunderRoy

    erg moeilijk kan het niet zijn, maar ik snap 'm niet

    Hey, ik ben bezig om op mijn thundercat led-knippers te monteren. Voorzijde is klaar, achter is er 1 aangesloten. (van de laatste moet ik de kabels nog verlengen.). natuurlijk kon ik niet wachten, en even getest hoe het uitziet. Maar of ik nou links of rechts wil knipperen, ze knipperen alle...
  6. thunderRoy

    motorbroek van het merk "All weather"

    Te koop,weinig gebruikte motorbroek van het merk "All weather". Heb deze met rijlessen aangehad. Vlak na het behalen van mijn rijbewijs heb ik de broek gevonden die mooier bij mijn macna jas past. Vandaar dat ik deze verkoop. De maat is xl. ik ben zelf 1m78. Wintervoering is uitneembaar...
  7. thunderRoy

    weinig vertrouwen in motor

    Hoi. sinds een maand of 2 ben ik nu in het bezit van een yamaha thundercat. Rijdt heerlijk. Alleen is het zo dat ik vooral met rijden van langzame bochten niet echt vertrouwen krijg. Nu is bij aflevering de achterband vervangen. de voorband heeft nog genoeg profiel,maar is wel al 8 jaar...
  8. thunderRoy

    constands motormover ervaringen?

    Hey. ben ff aan het zoeken geweest, maar kon hier nog niet veel info vinden over ervaringen met motormovers van constands. Ben op zoek naar een mover,maar als Ik dat kan combineren met een achterwiel-lift dan is dat helemaal ideaal. roy
  9. thunderRoy

    ThunderRoy stelt zich voor

    Hey. t'is wel zo netjes om te even voor te stellen natuurlijk, dus bij deze. Ik ben Roy,bijna 35 jaar jong, en woon in het Noord-limburgse gat meerlo. Sinds een maand of 2 in het bezit van mijn motorrijbewijs. En nu sinds 2 weken de eigenaar van een yamaha thundercat. Wat rijdt dat...
Terug
Bovenaan Onderaan