Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Thwizzle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Thwizzle

    Lekke pakking? Of toch wat anders..

    Hallo, Gisteren deze motor aangeschaft, een Kawasaki Zephyr 750 uit 1991. Echt een beauty om te zien. 25000 km en echt altijd binnen gestaan. Maar nu het volgende, want niet alles was koek en ei. Ik kan het lastig uitleggen dus daarom een foto. Een foto zegt meer dan 1000 woorden namelijk...
  2. Thwizzle

    Hulp nodig bij Yamaha XV 250 Virago uit '92

    Beste MF's, Enkele weken geleden heb ik een Yamaha XV 250 uit 1992 gekocht als sleutelmotor. Een leuk ding om te zien voor niet teveel geld, € 750,-. Mijn plan is/was om een handboek te downloaden, wat gereedschap kopen en zo mezelf wat dingen aanleren. Eigenlijk iets wat ik al jaren wilde...
  3. Thwizzle

    Honda CBR600 lekt brandstof, hulp nodig de oorzaak te vinden

    Beste motorliefhebbers, Vanmorgen rook ik benzine in de hal van het appartementen complex en het werd sterker naar mate ik bij de motorstalling kwam. Eenmaal daar zag ik een plas benzine onder mijn motor liggen. De motor stond op het schuine standaard en druppelde wat benzine. Het ging niet...
  4. Thwizzle

    Rem cilinders zitten muurvast, rem werkt niet meer

    Wellicht heb ik iets doms gedaan, dat weet ik niet. Heb via Youtube gekeken hoe je de remklauwen kan schoonmaken. Uiteindelijk kwam 1 cilinder er ongeveer helemaal uit en die heb ik terug geduwd. Het ziet er allemaal heel schoon en glimmend uit maar er bouwt geen druk meer op en die cilinders...
  5. Thwizzle

    Brandstofslangetje drupt brandstof bij stationair

    Ok help is needed.. Ik ben bezig geweest met mijn wisselen van de brandstoffilter. Nu met het aansluiten van de tank loop ik ergens tegen aan. Er zijn 3 slangen. Eén is van de benzinekraan en de andere twee zitten direct onder de tank. Van die twee heb je een dikke en een dunne. Waar gaan die...
  6. Thwizzle

    Ram Mount X-grip probleem

    Hallo mede-motorrijders, Gisteren was ik jarig en heb ik een ram mount inclusief standaard arm en montage kit voor in het balhoofd gekregen. Enorm enthousiast wilde ik het in elkaar gaan zetten... Nu heb ik het dopje van mijn balhoofd eraf gehaald en die rubberen expansion plug erin...
  7. Thwizzle

    De onwetendheid slaat toe.

    Hey MF'ers, Op 10 februari haalde ik mijn motorrijbewijs en sinds ruim een maand ben ik een trotse bezitter van een Honda CBR600 F3 uit '97. Helaas ben ik totaal niet handig, heb nooit iets technisch uitgevoerd en heb ook (nog) geen gereedschap (het houdt op bij een multi-tool). Nu loopt...
  8. Thwizzle

    Tip over motorfiets voor moeders

    Beste MF's, Mijn moeder heeft nu een Triumph Sprint RS 955i in de schuur en ze vindt hem een beetje eng geworden. Ze is bijna 53 en vindt het motorrijden nog wel erg cool. Ze haalde mij laatst zelfs in! Anyway.. Nu heb ik sinds kort een Honda CBR600 F3 uit '97 en ze vindt dat een geweldig...
  9. Thwizzle

    Smartphone op de motor

    Dag, ik ben nog niet zo bekwaam met dit forum en er zullen waarschijnlijk eindeloos veel berichten over zijn geplaatst maar ik kon ze niet goed vinden.. Waar het om gaat; een smartphone in een waterdichte case op je stuur bouwen inclusief oplader die aangesloten zit op je contact/accu. Ik...
  10. Thwizzle

    Communicatiesysteem

    Dag allen, ik ben nieuw op het forum en ook met het motorrijden maar had toch een vraag over communicatiesystemen e.d. Wat zijn een beetje de merken/systemen waar ik naar moet kijken? Wat is er allemaal mogelijk? Is het mogelijk om met een systeem van merk X te communiceren met iemand...
  11. Thwizzle

    Motormaagd!

    Hallo mede-wegpiraten. Mijn naam is Jason, ben 26 jaar en woon op de Veluwe in de buurt van Barneveld. Sinds begin februari een motorrijbewijs gehaald en sinds gisteren in bezit van een Honda CBR600 F3 uit '97. Ik ben echt een newbie als het gaat om sleutelen aan iets. Ik kan amper...
Terug
Bovenaan Onderaan