Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 95717
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 95717

    KTM 950 /990 SM-r (T) (SE) topic NR 5

    Das ook raar, open ik een topic LC8nr 4 sluiten ze hem gelijk. Nadat topic nr 2 om onverklaarbare wijze aan de kant is gezet, wil ik het liefst 3 overslaan en had daarom 4 geopend. naja sluiten ze die ook gelijk. Daarom nu hier een geheel nwe opzet van het 5e LC8 SM'ers en aanvarwanten...
  2. 95717

    KTM 950/990 SE SM SM-r Topic

    He mannen hier alweer een nieuw topic waar we onze zin en onzin kwijt kunnen. Veel plezier Groeten Dick
  3. 95717

    Supermotart meeting Breda

    Op veler verzoek SM meeting Breda Mei 2010 Het weer word geregeld door: Buienradar We maken er even een polletje voor.(gesloten) Er is nog tijd genoeg om een en ander verder te bepalen. Vertrek bij de afhaal Zweed in Breda. Als we Mossel weer zo ver zien te krijgen, dat er ook iets...
  4. 95717

    KTM dag Lansard 05-11-2006

    Gaan er nog meer richting Veldhoven morgen? http://www.ktmdag.nl/ Zo, ja hoe gaan we elkaar herkennen? Dick
  5. 95717

    te koop KTM 620 Bj; 1999

    KTM 620 GS LC4 Bj; 1999 Goed onderhouden. Moet helaas weg ,omdat bij nader inzien blijkt , dat hij niet geschikt is voor woonwerk verkeer. VP; 3950,00€
  6. 95717

    TK Honda NX 650 Dominator (B)

    Let op deze even voor mijn maatje; BOUWJAAR 28-10 -1994 in perfecte staat. Pas groot onderhoud gehad, nieuwe tandwielen, ketting, rollagers 52000km Prijs 2750,00€ Weg wegens dubbel gebruik. (Invoer is simpel, hier op het forum wel te vinden) Tel 0032-35680235 of mob. 0032-477381979 (Jimmy)
  7. 95717

    KTM LC4 olie peilen (Duke 2001)

    Het zal vast wel ergens beschreven staan maar kan het 1 2 3 niet vinden. Weet iemand van jullie misschien het verlossende antwoord. In de handleiding die ik heb van mijn Duke (2001) staat dat je de olie moet peilen met warme motor. Dus stukje rijden 5 min laten staan peilstok eruit draaien...
  8. 95717

    KTM 400 LS-E/military

    Ik was weer eens aan het surfen en kom dit ineens tegen. Ik citeer: KTM 400 LS-E/military Hallo Gemeinde Ich bin bei KTM in Mattighofen für die Militarys der Bundeswehr als "Konsulent und Behördenvertreter" beschäftigt. KTM hat für die Bundeswehr die Military entwickelt und an die Bundeswehr...
  9. 95717

    Alpinestars laarzen Tech ???

    http://cgi.ebay.de/MX-Enduro-Stiefel-ALPINESTARS-Tech-4s-NEU_W0QQitemZ4592169420QQcategoryZ44333QQrdZ1QQcmdZViewItem Is dit wat of kan ik beter voor een tech 6 of tech 8 gaan. Ik ben niet echt zo'n super crosser of sm'r. Misschien dat iemand mij advies kan geven. Dick
  10. 95717

    Stoplicht probleem

    Ik vraag me af of anderen dat ook wel eens hebben; Ik heb nu al een paar keer mee gemaakt dat ik op verschillende puntenwaar stoplichten staan aan kom rijden,en dan wil dat ding niet op groen gaan. Op de een of andere manier heeft de lus mij dan niet gesignaleerd. Terug rijden en nog een keer...
  11. 95717

    Nieuwe dempers roken na??????

    Leuk heb ik eens wat nieuws, gebeurd hetvolgende; Na een kort ritje en de motor staat al een paar minuten uit,blijft er rook uit de dempers komen. Het ruikt naar verbrand touw dus volgens mij is dat dempings materiaal,maar ook na een langere rit blijft het roken, wel wat minder als in het begin...
  12. 95717

    Verse KTM Duke rijder

    Ik wil wel eens weten hoeveel Duke rijders er eigenlijk zijn in dit kikkerlandje. Nu rijd ik wel in het zuiden van het land maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enigste ben die op zo'n fun bike rijd. Zo'n half jaar geleden ben ik via internet op de KTM site gekomen en was meteen verkocht...
  13. 95717

    KTM Duke rijders gezocht

    Ik wil wel eens weten hoeveel Duke rijders er eigenlijk zijn in dit kikkerlandje. Nu rijd ik wel in het zuiden van het land maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enigste ben die op zo'n fun bike rijd. Zo'n half jaar geleden ben ik via internet op de KTM site gekomen en was meteen verkocht...
Terug
Bovenaan Onderaan