Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 640sm
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 640sm

    Kappenset KTM 640 supermoto Oranje

    Zoek een complete set oranje kappen. Dus incl. voorspatbord, koplamp etc. Liefst bestickerd. Heb dan evt. een zwarte / Prestige set over voor de liefhebber.
  2. 640sm

    KTM 640SM koppelingsprobleem

    Heb deze ook in het ktm topic geplaatst, maar volgens mij kan ik het hier ook zetten. Heb een ktm 640sm. Van de week merkte ik tijdens het wegrijden in z`n 1 dat het 'vrij' lampje brandde. Na terugschakelen naar z`n vrij en weer naar 1 is het niet meer gebeurd. Vandaag merkte ik dat de...
  3. 640sm

    ROCC Endurohelm met ingebouwd zonnevizier XL

    ZGAN Maat XL ROCC Endurohelm 1700gr Met ingebouwd zonnevizier. Na een rondje gereden te hebben erachter gekomen dat hij te groot is. Heb dezelfde weer besteld, maar dan een maatje kleiner. Vraagprijs e.65,-
  4. 640sm

    Foutmeldingen

    Dit, en dan 10 keer op een dag |( Onderste deel van de foutcodes:
  5. 640sm

    Schakelpedaal & hendel voorrem ktm 640sm

    Zoals titel al zegt. Gezocht: Schakelpedaal 640sm Voorremhendel 640sm
  6. 640sm

    kentekenplaat 640sm uit 2006

    Ik kan nergens echt een how to vinden om m`n kentekenplaathouder in te korten. Heb nu dit: Had graag m`n kenteken `n stuk verder omhoog.
  7. 640sm

    forkprotector sticker 640sm (2005)

    Ben in het bezit van een ktm lc4 640sm (2005) De veerpoten en forkprotectors heb ik kaal en vind dat niet mooi. De enige plek waar ik die KTM stickers of Motorex stickers kan vinden is in Amerika, en dan mag je geen 'genuine' parts importeren (KTM / Husa) vaag Ben best bereid een passend...
Terug
Bovenaan Onderaan