Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sterremos20
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Memphis Shades, originele of Ali?

    als ik kijk op youtube vindt in de Memphis Shades Road Warrior voor een Fatbob 2019 er Kek uitzien. Een origele in Nederland ben ik rond de €550 kwijt. Ik zie ze ook bij Ali staan, en als ik zo kijk naar de installatie ziet de kwaliteit er best wel aardig uit, en dan ben ik rond de €150 kwijt...
  2. S

    SP Connect /Quadlock voor Fatbob?

    heeft er iemand een ervaring voor het plaatsen van een Telefoon op een Softail Fatbob 2019. op mijn oude FB gebruikte ik van Ali het SP connect systeem, maar bij de nieuwe FB is het stuur in het midden een stuk dikker dan de oude. Hierdoor kan ik de telefoon niet meer mooi in het midden...
  3. S

    Was van plan om mijn Harley FAtBob in te ruilen voor een nieuwe.

    Afgelopen weekend naar de HD dealer geweest om eens te kijken of ik mijn 15 jarige FatBob zou inruilen voor een nieuw exemplaar. De nieuwe modellen zien er mooi uit, en het 114 blok moet ook een verbetering zijn, ik had hoge verwachtingen en aan vrienden vertelde ik al dat er een nieuwe FB komt...
  4. S

    LS2 intercom 4X goedkoop gespot

    Was op zoek naar de LS2 intercom 4X, deze worden aangeboden rond de €250 - €275. Keek nog even bij Ebay, en daar wordt deze aangeboden voor rond de €174. Heb even contact gehad met de leverancier voor een bevestiging en het klopte inderdaad. Heb je een LS2 helm, en wil je intercom, is dit een...
  5. S

    LS2 intercom 4X ervaring?

    Gisteren op de beurs de LS2 Advant X gekocht, als vervanging voor de Roof helm. Nu nog de intercom vervangen, heeft er iemand ervaring met de cardo LS2 intercom 4X ? Ben wel benieuwd naar de ervaringen, of dat het beter is om een ander systeem te nemen. hoor het graag Ron
  6. S

    TomTom Go route dichtsbijzijnde punt

    Ik gebruik TomTom Go als navigatie. Als ik een route inlaad en aangeeft dat ik naar het dichtstbijzijnde punt wil rijden vak mij op dat de route niet meer compleet is. Moet je nog iets aanpassen of gaat de TomTom dan verder. Ook geeft het scherm aan dat het eindpunt is?
  7. S

    ervaringen Exo-Tech Evo Solid

    was vandaag even bij Motoport, ik wil mijn Roof helm binnenkort vervangen, daar deze niet meer lekker zit. ik kwam de Exo -Tech evo solid tegen., vond het een helm die wel lekker zat, in tegenstelling tot de roof. heeft er iemand ervaring met deze helm , hoe is het herrie in de helm bij het...
  8. S

    Vraagje over movers voor een harley

    misschien dat iemand hier iets op weet, ik rij een HD dyna, dus deze heeft geen middenbok. ik zet de motor alitijd na het seizoen of als het slecht weer gaat worden in de schuur. Met een paar keer insteken lukt dat. Ik moet altijd een stuk voor de schuurdeur staan en en dan een loopje naar...
Terug
Bovenaan Onderaan