Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Coert65
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Coert65

    Klassieke motor en brommer beurs Exloo.

    Misschien leuk voor de mensen die interesse hebben om te gaan kijken, of op zoek zijn voor onderdelen, wie weet wat je er vinden kan. Zelf woon ik niet echt in de buurt, maar anderen misschien wel.
  2. Coert65

    Central Classics beurs in Houten.

    Dit weekend is er weer de Central Classics beurs in Houten! Na een tijdje afwezigheid, vanwege covid. Wie gaat er heen van hier? Ik denk erover er weer heen te gaan, zaterdag of zondag, leuk weer eens neuzen tussen de onderdelen, of gewoon gezellig allerlei leuke klassiekers te zien. 🙂...
  3. Coert65

    Lekker traag weer vanavond...

    Ik denk dat ik niet de enige ben die M-F zeer traag vind vanavond. Wat er is weet ik niet, maar ik ben op meerdere forums actief nu, en M-F reageert vreselijk traag hier. Dit in tegenstelling tot de andere forums, dus aan m'n PC ligt het niet. Is er weer een of andere update aan de gang of zo?
  4. Coert65

    Mooie Kawasaki Z650 c3 1979 te koop.

    Ik heb deze Z650 al een tijd hier in de garage staan, maar ik kom er niet aan toe hem af te maken. Ik heb al 2 Z650's, en nu, met de aanschaf van nog een ZRX, een 1200 deze keer, begint ie in de weg te staan.. Dus de c3, voorzien met wielen van een Z650f mag de deur uit. De Kawa is hier gekomen...
  5. Coert65

    Gezocht, een seat cover voor een '97 YZF 750.

    Hoi, voor een kennis uit de US ben ik op zoek naar een seat cover voor een YZF 750. Deze moet in perfecte staat zijn, zoals zijn motor ook is. De motor: En de seat cover waar ie naar op zoek is: Heeft iemand er 1, of weet er 1 te koop, laat het me weten. De cover moet wel in perfecte staat zijn.
  6. Coert65

    Reclame ineens wel, als donateur?

    Ik krijg, sinds kort ineens een banner van de Motorbeurs te Utrecht te zien bovenaan de pagina, terwijl ik donateur ben, klopt dit?
  7. Coert65

    Kan niet meer in Off-topic.

    Sinds vanmiddag een uur of 2 kan ik ineens niet meer in Off-topic komen. Heb bij mijn posthistorie gekeken, maar alle posts die ik daar geplaatst heb zijn niet meer zichtbaar. Dit terwijl ik al lang MF-er ben en bijna aan de 4000 posts zit, dus daar kan het niet aan liggen... Weet iemand wat er...
  8. Coert65

    Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

    Welkom in mijn Kawa Z650 topic, 1 van de meest populaire motorfietsen uit de jaren 76 tot 83. Niet alleen originele fietsen zijn hier welkom, ook de verbouwde versies. Ben zelf bezig een Z650 weer netjes te maken,dat komt goed maar gaat niet snel,helaas. Over deze fietsen gaat het...
  9. Coert65

    Onderdelen Z650 1979 gezocht!

    Hallo, Heb vorig weekend een Kawasaki Z650 gekocht, uit 1979. Deze: En daar zoek ik onderdelen voor, knipperlichten, koplamp, tellerset. Originele, nette exemplaren. En een 4 in 1 uitlaat die mooier en beter is dan wat er nu op zit, kan echt niet.. :N Alles aanbieden SVP, eigenlijk...
  10. Coert65

    Coert,even voorstellen.

    Hallo,ik ben Coert,49 jaar oud en woon in de Hoekse Waard. Ik rijd al motor vanaf mijn 18e jaar,ben een oude l*l dus,haha. Ben begonnen op een oude Suzuki T500,daarna nog vele gehad. Ik rijd nu voornamelijk op mijn Sv650S rond,maar heb ook wat oudjes,voor de lol,ik kan het niet laten te...
Terug
Bovenaan Onderaan