Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kaxan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kaxan

    Te koop originele uitlaat Aprilia Tuono, bieden!

    Te koop originele uitlaat Aprilia Tuono. Uitlaat is in nieuwstaat. Doe een bod!!
  2. Kaxan

    Schade aan je Aprilia????

    Dan heb ik nog een originele uitlaat te koop. Uitlaat is van een 2003 Tuono maar past volgens mij ook op de RSV modellen. Prijs.....................slechts 100 euro!! reactie: d.j.bent@planet.nl
  3. Kaxan

    Te koop:lederen damescombi (kleine maat)

    Te Koop:lederen damescombi: Drie seizoenen gebruikt. Jas:merk Grid, maat 38 Broek:Merk Spool, maat 38 Voorzien van alle protecties Broek en jas zijn uiteraard aanritsbaar Pak is ieder jaar na het seizoen ingevet weggehangen Prijsindicatie:200 euro Huidige eigenaresse is 168 cm en 53 kg.
  4. Kaxan

    Te koop Mooie Suzuki GT 550 bj. 1975

    Met open 3-1 uitlaat voor het echte jaren 70 geluid Originele uitlaten erbij, deze zijn in zeer goede staat. Witte knipperlichtglaasjes (was alleen voor bj.75) Extra schijf+klauw voor het voorwiel Schadevrij, kleur niet origineel Km:65000 Blok loopt uitstekend en is 2000 km geleden...
  5. Kaxan

    Te koop videobanden Centennial Classic TT 1998

    Te koop videobanden Centennial Classic TT Het zijn drie videobanden met en weergave van: --De centennial TT 1998 --De rijders --De machines Banden zijn in prima staat en zitten in de orriginele box. Info of bod: d.j.bent@planet.nl
  6. Kaxan

    Artikel uit "MOTOR" 14 januari 1972

    Je zou niet zeggen dat dit 34 jaar geleden geschreven is, de discussie over het geluid van de motor gaat nog steeds door. Gelukkig is de sombere voorspelling van het overlijden van de motorfiets niet uitgekomen.
  7. Kaxan

    Te Koop Hugger Kawa ZX-9R bj. 2000

    Te Koop Hugger voor Kawa ZX-9R bj. 2000 Kleur:Is gespoten in de kleur paars van het groen/paarse 2000 model Er is een heel klein randje afgebroken ;( door een opspattende steen, na montage bijna niet te zien, verder in nieuwstaat Door deze beschadiging is is de prijs ook klein:50 euro...
  8. Kaxan

    Te koop:Bos vervangingsdemper voor ZX-9R bj.2000

    Te koop carbon Bos Vervangingsdemper met demontabele DB killer voor Kawa ZX-9R bj. 2000 Uitlaat ziet er als nieuw uit. Nieuwprijs 400 euro Hij mag voor de helft van dit bedrag weg!! :) Reacties:d.j.bent@planet.nl
  9. Kaxan

    Honda NSR 400

    Ik kan een Honda NSR 400 overnemen, weet iemand iets van deze machine wat betreft onderdelenvoorziening e.d. of.......wie heeft er 1 en wil er iets over vertellen.
  10. Kaxan

    Kuip en tank-zit gezocht, krauserkoffers gratis!!

    Voor mijn Suzuki 550 ben ik opzoek naar een racekuip en een tank-zit combinatie. geen cover!! Gratis af te halen 2 krauserkoffers
  11. Kaxan

    Belevenissen van een late starter

    Begin jaren 80 was er een blad met de naam Motovisie, bij het opruimen van de zolder kwam ik een aantal exemplaren tegen. Natuurlijk moest er even gelezen worden en ook in die tijd werd er al gesproken in superlatieven wat betreft vermogen, acceleratie en topsnelheden van de toenmalige motoren...
  12. Kaxan

    Stationair toerental van een tweetact

    Mijn Suzuki GT 550 loopt koud stationair prima, als hij warm is loopt echter het stationaire toerental op naar 2000-2500, ik heb een idee hoe dit komt maar wie weet hebben de techneuten onder jullie daar ook wel ideeen over!! Wie weet daar iets van?
  13. Kaxan

    Versneld stationair lopen van een tweetact

    Mijn Suzuki GT 550 loopt met een heet blok stationair 2000-2500 toeren, koud en warm is dat 1000, wie weet hoe dat kan en wat ik er aan kan doen?
  14. Kaxan

    Suzuki GT 550

    Een paar weken geleden deze GT 550 gekocht. Ik wil hem gaan ombouwen zoals velen van mijn leeftijdsgenoten de motoren aanpasten in de jaren 70. Dus kuip, racetank, dubbele schijf, racezitje, 3-1 uitlaat, campagnolo wielen enz. Rijden er nog meer GT´s 550 rond op dit forum?, ik weet dat er veel...
  15. Kaxan

    Verzekering voor klassieker

    Hallo medebrikkers, Wie van jullie weet een verzekeringss maatschappij die een speciale klassieker verzekering heeft. Deze verzekering kost weinig omdat de meesten niet veel kilometers maken op hun klassiekertje. Ik weet dat het er is, maar niet welke maatschappij.
  16. Kaxan

    Gekocht een cb 360

    Afgelopen weekend een cb 360 gekocht, daar hoop ik de komende tijd iets leuks van te gaan maken!! Bijlage: 2.JPG
  17. Kaxan

    Wie heeft evarong met een Honda cb 360

    Wie heeft ervaring met een Honda CB 360, bj. ´77 (model met schijfrem.) Het gaat mij om de verkrijgbaarheid van onderdelen, de kosten van een revisie, de aankoopkosten enz. Kortom, alles wat je weet over de 360 wil ik ook graag weten.
  18. Kaxan

    Speciale uitvoeringen van 70er jaren jappen

    Ik zat vanavond in wat oude motorbladen te kijken en kwam daarin twee speciale motoren tegen. Een Honda MP 900 (aangepaste Honda CB 750 door Piek Oosterbeek) en een Kawa Z 900 met een bigbore kit van 1015 cc. Het vermogen van de Honda was 85 PK, de Kawa gaf 101 PK.(let wel ik heb het over het...
  19. Kaxan

    Race video´s

    Sinds een paar jaar neem ik de laatste GPrace van het seizoen op video of DVD om het te bewaren. Maarrrrrrrrrr, ik mis natuurlijk heel wat, volgens mij zendt Eurosport vanaf 1989 de Gp´s uit, wie heeft nog beelden en wil deze voor mij kopieren? Mijn dank zal groot zijn!!
  20. Kaxan

    Ik zoek een leuke tweetact driecylinder

    Wie weet een leuke drie cylinder tweetact te koop uit begin jaren 70. Mijn voorkeur gaat uit naar een kawa 500 of 750, maar een Suzuki 380 of 550 is ook goed. De bedoeling is een rijdend exemplaar waar ik aan kan sleutelen, dus geen mislukte restauratie exemplaren en zo.
  21. Kaxan

    Motorvermogen en klein rijbewijs

    Hallo allen, Als je een klein rijbewijs hebt mag je dan rijden op een motor uit de jaren 70 die minder dan 25 kw produceert of moet het perse een fiets zijn met een aantekening op het kenteken van minder dan 25 kw? Om een voorbeeld te noemen: Een Suzuki GT 250 met 24 kw.
  22. Kaxan

    TT boek

    Beste Forummers, Ik ben in het bezit van de boeken 50 jaar TT en 70 jaar TT, weet iemand of er ook een boek 60 jaar TT is uitgegeven en zo ja, wie heeft het voor mij te koop? Groet Kaxan
  23. Kaxan

    Valblokken

    Weet iemand of ik voor mijn Kawa ZX-9R (model 2000)valblokken kan kopen en zo ja waar. Motoport heeft ze niet in het assortiment zitten :r
  24. Kaxan

    fobie

    Ik lijd aan een fobie. U als lezer denkt vast, wat heb ik daarmee te maken. Nu, ik lijd aan een heel bijzonder fobie. Ik ben met mijn fobie bij diverse psychologen en psychiaters geweest. Hun oordeel was zeer eensluidend, we kunnen er niets aan doen, hier voorziet het Nederlandse zorgpakket niet...
  25. Kaxan

    Beetje vreemd...................

    Ik, 46 jaar, in het gelukkige bezit van een gifgroene ZX-9R, Bos sportpijp zonder demper, gespoten spatbordje, kleine knippertjes enz. Mijn auto is een Xsara 1.9 TD, prima auto, niets mis mee. Vreemd is dat ik er niet aan zou denken om een andere uitlaat(ala Golf) onder mijn auto te laten...
Terug
Bovenaan Onderaan