Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ster
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ster

    3de rit Supersportmeiden, nu mét pannenkoeken!

    Daar gaan we dan weer, weer die nare dijkenrit en dit keer met pannenkoeken. zondag 24 juni om 10.30 Verzamelen bij de Lucht, Zaltbommel aan de kant van de Burger King langs de A2.
  2. Ster

    SuperSportMeiden naar de Efteling

    Hallo meiden van het SuperSportMeiden Topic!! Hierbij dan het beloofde topic over ons najaars cq winteruitje naar de Efteling. 15 januari 2012 gaan we naar de Efteling! Dus geef aan of je mee wilt, met of zonder dingus en evt kids. Tot in de Efteling *D :W
  3. Ster

    SuperSportMeidenRit: editie Kiek Um Goan!!

    Dames, dames, dames toch...............het zal me toch verdorie lukken dit jaar om jullie gezamelijk op de motor te krijgen dus ik doe nog een poging. Dit keer geen poll, geen moeilijk gedoe; gewoon een datum. Waarom?! Omdat VaVaVonne en ik dan allebei kunnen :+ En aangezien het nog ver weg...
  4. Ster

    Consumentenadvies gevraagd beschadigd motorpak

    Goedenmiddag allen, wie kan mij van nuttige informatie voorzien? Ik heb mijn nieuwe Dainese combi 5 weken geleden teruggebracht naar de zaak waar ik hem gekocht had. Na 2 keer dragen was de aanhechting van de rits afgescheurd is en de broek op vertoonde op verschillende plaatsen slijtage...
  5. Ster

    Meiden met supersportmotoren *Meirit*

    Omdat de supersportmeiden de smaak weer te pakken hebben na de eerste rit van Drakie is het tijd om alvast de volgende rit in de agenda te zetten. Ik stel voor om daarvoor een weekend in mei te pakken. Voorkeursdatum aub even in de poll invullen. Ik stel voor dat we een rondje tussen de Maas...
  6. Ster

    Revit H2O Zoom winterhandschoenen maat L

    Te koop; bijna nieuwe Revit winterhandschoenen, model H20 Zoom. Waterdicht en lekker warm. Ik doe ze weg omdat ze mij net iets te klein zijn. De harde knokkelschaal is direct onder het leer verwerkt, waardoor er geen zoom rond de knokkel zit. Dit maakt de handschoen veiliger en uniek qua...
  7. Ster

    Supersportmeiden: Brabant op herhaling 2009

    Yess! Alweer een ritje Aangezien het laatste ritje zo gezellig was en we het ritje van vorig jaar niet af hebben kunnen maken omdat in Lith de regen met bakken uit de lucht kwam leek het ons een goed idee om het nog maar een keer te proberen Het idee is om op zaterdag 8 augustus...
  8. Ster

    Supersportmeiden BBQ @ Brabant

    Supersportmeiden BBQ revisited *O* *O* 26-07 (op een zaterdag dus) Dit keer met oppersaladesmurfchef VaVaVonne :P (ja, je hebt promotie gemaakt :+) Toch maar even een eigen topic aangemaakt, dat houdt de zaken wat overzichtelijker. We hadden zo gedacht; verzamelen, een ritje over de...
  9. Ster

    Poging tot diefstal of ........ ff lezen!

    Voor ik het verhaal vertel wil ik even zeggen dat ik niet zeker ben of het ook echt een poging tot diefstal was of dat ik gewoon iets zag wat er niet was. Aan de andere kant, als ik staks op MF lees dat iemand zn motor op deze manier is kwijt geraakt vergeef ik het mezelf nooit dat ik het niet...
  10. Ster

    Honda NTV uit 1993 van oud vrouwtje geweest t.e.a.b

    Honda NTV 650, van oud vrouwtje geweest, heeft altijd binnen gestaan :') Hierbij bied ik mijn Honda NTV te koop aan. Wie een mooie motor zoekt moet hier snel aan voorbij gaan maar wie een degelijke motor zoekt; zoek niet verder !! Motor met cardan aandrijving, dus lekker weinig onderhoud...
  11. Ster

    Honda CBR topic deel 85; "Het verjaardagsfeest-topic"

    nieuwelingen: eerst inzouten, oplezen en meeleven! *D De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF Honda...
  12. Ster

    Meiden met supersportmotoren deel 6

    *O* *O* Meiden met supersportmotoren deel 6 *O* *O* Welkom in het topic dat gaat over Meiden met SuperSportMotoren. Ben je vrouw, heb je een (super)sportmotor en sta je niet in het lijstje? (en wil je dat wel) post dan even een berichtje, dan zet ik je er z.s.m. bij! Iedereen is...
  13. Ster

    Tank, stuur, linker steppie Honda NTV650 1993

    Wie heeft er nog een tank, linker steppie en evt. een stuur voor een NTV liggen? Kleur tank niet belangrijk.
  14. Ster

    Ervaring aansprakelijk stellen wegbeheerder

    gisteren 6-2 ben ik op de rondweg van eindhoven A2 ter hoogte van afslag veldhoven, toen ik een pechhaven wou op rijden onder uit geschoven tegen de vangrail. dit kwam door dat er een dikke kitnaad lag en grind (van wegfrezen van asfalt van de wegwerkzaamheden, die daar ergens denk ik in de...
  15. Ster

    * Megameeting 2008 * 18-05-2008

    * * VEENENDAAL 18-05-2008 ** Dolle boel; het is weer zover! De Megameet; gezelligheid alom *O* Ik heb voor 18-05 gekozen aangezien 4-05 dodenherdenking is en 11-05 is het 1ste pinksterdag. Het grote feest zal natuurlijk weer in Veenendaal plaatsvinden: Adres: Nieuweweg...
  16. Ster

    Kawasaki ZX-6R uit 2002 voor 3500 euro

    Hallo; de motor is onder voorbehoudt verkocht Een vriend van me heeft de volgende motor te koop en vroeg of ik deze misschien op MF wilde zetten Kawasaki ZX6R Bouwjaar: 05-2002 Kilometerstand: 37852 Prijs: 3500 euro (ik geloof dat deze redelijk vast is) Het is een nette motor...
  17. Ster

    Te koop: SBK stuur zgan

    SBK stuur incl. trillingsdempers, zgan, zat op mijn FZ6 maar ik heb hem weer gewisseld voor het originele stuur omdat ik last van mijn nek kreeg vanwege de verandere zithouding. Kleur stuur en demper titanium. (de eerste 2 fotos zijn dus niet de juiste kleur) Breedte stuur 78 cm Doe maar...
  18. Ster

    Hond mee op de motor, hoe?

    Hallo allemaal; ik heb een vraag: Ik zit eraan te denken om een hondje aan te schaffen maar deze zou ik ook graag mee willen nemen op de motor. Nu zie ik wel regelmatig mensen met mandjes op fietsen of tassen waar hondjes in zitten. Heeft iemand hier ervaring met het vervoer van de hond op de...
  19. Ster

    Beschermengeltjes, waar halen sommigen die ?

    Ik ben toch eens benieuwd naar het volgende: Nu ik dagelijks met de motor naar werk rij zie ik verschillende motorrijders die de meest vreemde toeren uithalen om maar sneller op hun werk te zijn of thuis. Misschien is de koffie op werk lekker of kookt moeder de vrouw heel lekker :? Zo...
  20. Ster

    Kofferrek en topkoffer NTV 93

    Ik ben sinds vandaag in het bezit van een Honda NTV uit 93 voor woonwerk verkeer en ik ben op zoek naar een goede (goedkope :+ ) topkoffer met rek. Wie o wie heeft er 1 liggen ?? Ik hoor het graag *D
  21. Ster

    Wel of geen motorbeurs in Den Bosch dit jaar ??

    Wie weet of de motorbeurs in Den Bosch wel of niet doorgaat dit jaar? Op internet staan de data nog gewoon maar op de site van de Brabant hallen niet meer. En van bellen met de Brabant hallen wordt je ook niet wijzer want de agenda moet nog geupdate worden :?
  22. Ster

    "race"kontje CBR600F

    Ik heb een racekontje van een CBR liggen die ik te koop aan wil bieden; ik heb mijn CBR verkocht en dus ligt deze nu maar stof te vangen. Ik heb er destijds 75 euro voor betaald en dit wil ik er graag voor terug. Dit is exclusief de fles wasverzachter :+ Voor foto s zie...
  23. Ster

    Gratis af halen; org. kuipruitje voor CBR600F '94

    Wie heeft er een getint kuipruitje nodig voor een Honda CBR600F uit 1994. Ik heb er 1 liggen die je zo mag komen ophalen. Ik heb de mijne vervangen voor een double bubble! Dus bij interesse; mail me of meld het hier !!
  24. Ster

    Zwarte cross, zondag 23 juli Lichtenvoorde

    Wie o wie, gaan er zondag de 23ste juli allemaal naar de zwarte cross in Lichtenvoorde. http://www.zwartecross.nl/ Dit jaar ga ik voor het eerst, ik heb er al veel over gehoord en het lijkt me echt lachen :Y :Y Dus...............welke MFers loop ik daar tegen het lijf *O* *O*
  25. Ster

    Echte goede zonnebril..welke ???

    ff een vraagje: Ik heb zowat elke zonnebril op de planeet al geprobeerd maar geen enkele is afdoende. Bij elke motorrit ben ik degene die met zn hand voor/boven zn vizier rijdt. Ik word gek van die zon in mn ogen. Ja, het is wel goed voor je motorbeheersing want ik rij met zon alles met 1 hand...
Terug
Bovenaan Onderaan