Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: theo024
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Aan/uit effect verhelpen

    Hallo allemaal, Mijn Suzuki GSR 600 uit 2006 heeft de laatste tijd last van een aan/uit effect. Bij een constante snelheid met mijn gas vast valt het gas soms weg en bij een millimeter verschuiving van mijn gas gaat hij weer vol open. Heel vervelend om zo te rijden. Daarnaast is het geluid...
  2. T

    Slot ART 4/5 (ketting en/of schijfrem)

    Bij deze ben ik op zoek naar een goedgekeurd ART 4 of 5 slot. Zowel een schijfremslot als een kettingslot. Heb jij er een te koop voor mij? Laat het me weten. Alvast bedankt.
  3. T

    Motor importeren vanuit Griekenland

    Nu Griekenland nog in de EU zit is het misschien nog wel te doen om een fiets hierheen te halen. Ik ben al een tijdje aan het zoeken om erachter te komen wat zoiets mij precies gaat kosten. Ik weet dat ik BPM moet betalen en de fiets moet laten keuren bij de RDW. Wanneer ik zoek naar de BPM...
  4. T

    Hoe krijg ik de beste deal bij een dealer?

    Ik weet zeker dat er een hele hoop mensen hier op het MF zitten die ooit een keer een topdeal voor elkaar hebben gekregen. Wat is jullie ervaring hiermee en wat hebben jullie nog voor tips? Is het bijvoorbeeld slim om te zeggen dat je voor je eerste motor komt kijken? Leren pak aan als je...
  5. T

    vraag van een nieuwe

    Hallo allemaal. ik ben nieuw op dit forum maar volg hem wel al enige tijd. Momenteel ben ik nog aan het lessen, maar uiteraard ben ik online al veel aan het kijken naar leuke 2de hansjes. Mijn voorkeur gaat uit naar een naked. Ik ben 1,93 en ik weet inmiddels dat het proefzitten heel...
Terug
Bovenaan Onderaan