Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Super Blackbird

    Commentaar op gesloten topic over problemen met FZ-1.

    Aangezien ik en mijn bedrijf meerdere keren om een reactie ben gevraagd en het desbetreffende topic gesloten is (op verzoek van de topic-starter) wil ik toch een korte reactie geven. Het gaat om dit topic: Koop deze FZ-1 niet In het kort mijn kant van dit verhaal. Een klant heeft deze...
  2. Super Blackbird

    EURO-4 norm, grootste aanpassing motoraanbod ooit!

    In Das Motorrad nummer 4 van dit jaar staat een artikel over de verplichte aanpassing van alle nieuw verkochte motorfietsen naar de EURO-4 norm. Alle nieuw ontwikkelde modellen vanaf 1 Januari 2016 moeten aan deze norm voldoen, en alle reeds bestaande modellen moeten per 1 Januari 2017 aan deze...
  3. Super Blackbird

    Het groooote WD40 topic

    Aangezien er ongeveer elke maand weer een nieuw topic gestart wordt met vragen en toepassingen van en over WD40 dacht ik maar eens een topic speciaal voor de WD40-gebruikers te maken. In principe zijn we snel klaar, maar wie weet denken jullie daar anders over...... Graag jullie...
  4. Super Blackbird

    Camouflagekleding op de motor?

    Ben ik nu gek (ja dus....), of begrijp ik het niet? Waarom iemand camouflagekleding op de motor zou dragen is mij een raadsel. Het ziet er niet stoer uit of het werkt niet...... (uitleg: als het zou werken zie je ze niet, en dus ziet het er niet stoer uit). Nu zag ik vanmorgen een figuur...
  5. Super Blackbird

    Reigenoten Dolomieten gezocht 28/08 tot 06/09

    Dit jaar organiseer ik/wij (weer) een Dolomietentoer, van 28 Augustus tot 6 September (eerder terug, op 4 September is voor eenieder een vrije optie). De eerste plannen waren voor een rondrit door de Alpen/Dolomieten met elke tweede dag een verplaatsing naar een ander hotel, maar door problemen...
  6. Super Blackbird

    Vervanger Power 2CT, de Michelin Power Pure 2CT

    Vanaf (ongeveer) nu is deze opvolger van de Pilot Power 2CT verkrijgbaar. De eerste zendingen zijn onderweg..... De Pilot Power 2CT blijft nog even in het programma, maar de productie zal naar verwachting eind 2010 gestopt worden. De nieuwe Pure is ca. 20% lichter dan concurrerende...
  7. Super Blackbird

    Gezocht: plaatje carbon 5x5 cm

    Ik zoek voor mijn motor een stukje carbon-plaat van ca. 5x5 cm. Hier maak ik een schetsplaatje van dat over de voetremcilinder gaat ter bescherming, dus een dikte van ca. 3mm zou ideaal zijn. De gewenste vorm maak ik zelf wel..... Wie kan mij hier aan helpen? Een redelijke vergoeding is van...
  8. Super Blackbird

    Gevraagd: stukje carbon(plaat)

    Voor mijn aftermarket voetsteuntjes zoek ik een stukje carbon van ca. 10x5cm en iets van 2 a 3mm dik) om zelf pas te maken als hielbeschermer. Ik zit nu met mijn laars tegen de rempomp aan, en wil deze hiermee afdekken. Ik maak het zelf wel op maat. Hoeft niet gratis te zijn.... (alvast bedankt).
  9. Super Blackbird

    Site down?

    Kan het kloppen dat ik vanmiddag enkele uren niet op MF kon? Was de site voor iedereen down, of was het alleen voor enkele gebruikers? Ik zie namelijk geen reacties van andere gebruikers.....
  10. Super Blackbird

    Gevraagd: microfiches courante motoren

    Ik zoek voor de courante motoren de microfiches met onderdelennummers. Wie heeft er nog wat liggen?
  11. Super Blackbird

    Blackbird Owners Club Nederland

    Hallo allemaal, ik ben Frank Switser, en ik zit in het bestuur van de Blackbird Owners Club (BOC) Nederland. Wij kennen veel Blackbirdrijders, maar nog niet allemaal. Ik hoop met deze posting wat mensen hiervoor te interesseren, vooral omdat wij 27 Juni een groot Internationaal treffen...
Terug
Bovenaan Onderaan