Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. thunderspyke

    te koop achterbrug bok

    Te koop deze achterbrug bok vraagprijs 20 euro Ideaal voor motoren zonder midden standaard. Handvat is een keer opnieuw gelast maar wel goed stevig weer. Universeel voor de achterbrug breedte instelbaar.
  2. thunderspyke

    te koop HJC helm

    te koop HJC helm vraagprijs 50 euro deze helm is van mijn vrouw en bijna nooit gebruikt Maat xs 54 pasvorm is nog prima. krasvrij en zonder schade met helmhoes.
  3. thunderspyke

    motorpak

    Te koop Motorpak dames model misschien 3x gebruikt broek en jas textiel jas van het merk spool Broek van het merk ixs dames maat 36 deze zijn aan elkaar ritsbaar met een rits aan de achterkant Beide voorzien van uitritsbare binnen voering (winter) vraagprijs 120 euro
  4. thunderspyke

    te koop dames laars maat 37

    deze laarzen zijn van mijn vrouw misschien 3x gebruikt. Maat 37 In de verkoop omdat het overbodig is geworden vraagprijs 60 euro
  5. thunderspyke

    te koop optimate 3 lader

    Deze lader is overbodig geworden dus gaat in de verkoop. In prima staat. vraagprijs 30 euro Druppellader/conditioner voor 12 Volts accu van 2 tot 35 Ah (AGM, MF en GEL) Inclusief levering van TM-71 (snoerset met zekering voor bevestiging aan accu) en TM-74 (snoerset met...
  6. thunderspyke

    Te mooi om waar te zijn

    afgelopen zaterdag krijg ik een mail via speurders.nl hoeveel is u laatste bod ik heb geantwoord wat ik voor mijn motor wil hebben ik krijg vandaag bericht oke ik ga akoord. zonder te kijken :? Hallo, Ben ok met de prijs en ben klaar om u te betalen .. De betaling zal worden...
  7. thunderspyke

    Te Koop Yamaha Thundercat

    Ik gooi mijn Yamaha Thundercat in der verkoop Simpelweg omdat ik er te weinig tijd voor maak om er eens lekker mee te gaan rijden. Dat verdiend deze Fiets in top conditie niet en zoekt nu een baasje die hem wat vaker uit wil laten. Deze Thundercat is van 2000 en heeft 39400 Km gelopen Hij...
  8. thunderspyke

    ervaring met noodknipperlichten

    heeft iemand ervaring met het later inbouwen van noodknipperlichten zoals op deze site Motorfiets elektronica of mischien een beter alternatief? ik ben niet zo weg van grote schakelaars extra op de fiets. heeft er iemand voorbeelden of linkjes daar sites waar ze dit spul verkopen...
  9. thunderspyke

    "te koop" advies vraagje

    ik weet niet of het hier goed staat maar het is een algemene vraag een maatje van me zag deze cat te koop in gelderland het schijnt een opkoper te zijn en ik denk een import fiets. kleurstelling was er nog niet in 96 dus kompleet overgespoten volgens verkoper een nieuwe kappenset wat...
  10. thunderspyke

    inhouden

    . wil toch eens even een vraag stellen ik rijd niet veel in de winter wat doet hij niet lekker trekken op de snelweg net of hij op 3 pitten loopt het lijkt wel of ik op een tracktor zit en het is toch echt een Thundercat. in het begin gaat het goed nergens last van begint na een...
  11. thunderspyke

    wel of niet all-risk

    ik heb eens een vraag en zou wel eens willen weten hoe jullie daar over denken. Ik heb een Thundercat uit 2000 met 32000 km er op nu heb ik hem al die tijd all-risk gehad. Maar nu hij wordt toch 8 jaar ziet er wel perfect uit maar dat zal de verzekering niets uitmaken. zou ik hem nog in de...
  12. thunderspyke

    schijfremslot

    slot te koop Gehard stalen schijfrem slot, bestand tegen zagen, hakken en knippen.Slotcilinder bestand tegen uitboren en lock picking.De geïntegreerde stofkap beschermt de slotcilinder tegen vuil en vocht Inclusief draagtas hoogte 69 mm x breedte 12 mm.beugeldikte 11 mm. ART 4 *...
  13. thunderspyke

    koppaking rs 50 blok

    ik heb is een vraagje dat gaat wel over een bromert maar toch. we hebben een blok van een aprilia rs 50 uit elkaar gehad ivm problemen met de koppeling deze is weer hellemaal goed dat is dus geen probleem met het verwijderen van de cilinderkop zat er binnen in de cilinder geen pakking er moet...
  14. thunderspyke

    tankpad verwijderen

    ik wil mijn oude tankpad verwijderen zonder schade aan mijn lak heeft daar iemand ervaring mee of tips?
  15. thunderspyke

    carbonlaag aanbrengen

    ik heb wel eens gezien op tv dat ze je dashboard met carbon bekleden ik geloof bij de grote beurt of zo. dit deden ze door middel van een bad waar ze de carbonfolie in legde en daarna het materiaal zo krimte het carbon om je materiaal heen. heeft imand ervaring hier mee of info,linkje
  16. thunderspyke

    seatcover

    ik ben op zoek naar een seatcover voor een Thundercat het liefst zilver maar dat maakt niet zo veel uit omgeving Rotterdam ik hoor het wel
  17. thunderspyke

    bekeuring gehad

    heb ik toch een bekeuring gehad met mijn motor voor fout voor sorteren (dus ben niet geflits) ergens in 's-herogenbosch geen idee waar want ben nog nooit in 's-hertogenbosch geweest bekeuring staat op mijn kenteken ik weet niet wat ik hier mee moet. ik was op dat tijdstip in rotterdam met mijn...
  18. thunderspyke

    voor de Rotterdamers

    vanaf maandag 20 december komt er in de tunnelbuizen van de maastunnel permanet controle op te hard rijden snelheid is daar 50 km omdat daar altijd te hard gereden wordt (ook door mij) is het wel handig om te weeten controle schijnt net na de tunnelbuis plaats te vinden in bijde richtingen met...
  19. thunderspyke

    slecht wegdek melding

    vanmiddag rij ik vanuit barendrecht over de A15 richting Spijkenisse neem afrit 17 hoogvliet voor de bekende onder ons bij de mac-donalds h-vliet op de afrit net voor het punt waar de weg vanaf de beneluxtunnel er bij komt zit opeens een flinke hobbel in de weg (die er gisteren gewoon...
  20. thunderspyke

    ook nieuw

    hallo ik ben jan of wel thunderspyke ik kom uit spijkenisse en rijd sinds oktober 2003 motor heb een zwart/zilvere thundercat http://home.planet.nl/~vee00266
Terug
Bovenaan Onderaan