Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RommelD
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    MotoGP streaming in de VS

    Ik ben onlangs naar de VS verhuist en ben nu op zoek naar een betaalbare methode om de MotoGP races te kijken. Wat ik heb gevonden: MotoGP website: 140 euro, wel heel erg duur. Eurosport: is niet beschikbaar in de VS fuboTV: lijkt dat het 10 dollar per maand is (goede prijs, maar denk dat...
  2. R

    Universele acculader te koop

    Aangezien ik mijn motor heb verkocht, heb ik deze niet meer nodig. Universele acculader met veel opties en afleesmogelijkheden. Salto Pro Charger 12/6 Volt. Kan testen of de batterij nog leeft,1000mA Laadstroom en kan als de accu vol is met druppelladen de accu perfect houden in de winter...
  3. R

    Bandenreparatie set

    Hey, Heb hier een ongebruikte nieuwe Banden reparatie set voor de motorfiets. Ideaal voor op een vakantie in geval van nood. Zitten CO2 modules bij om de band ook weer op te pompen. Gaat weg omdat ik mijn motor verkocht heb. Zou zeggen, doe een goed bod en hij is van jou! Gr. Jeffrey
  4. R

    Te koop universele acculader

    Aangezien ik mijn motor heb verkocht, heb ik deze niet meer nodig. Universele acculader met veel opties en afleesmogelijkheden. Salto Pro Charger 12/6 Volt. Kan testen of de batterij nog leeft,1000mA Laadstroom en kan als de accu vol is met druppelladen de accu perfect houden in de winter...
  5. R

    Universele Tanktas

    Aangezien ik mijn motor verkoop heb ik deze niet meer nodig. In hoogte/inhoud verstelbaar (uit mijn hoofd van 15 liter naar 23 of 25 liter). Heeft magneten in uitklapblare kleppen (zitten aan de onderkant) om de tas te bevestigen aan je tank. Werkte perfect op mijn MV Agusta en mijn...
  6. R

    Te koop universele Acculader (Salto Pro Charger 12/6 Volt)

    Aangezien ik mijn motor heb verkocht, heb ik deze niet meer nodig. Universele acculader met veel opties en afleesmogelijkheden. Salto Pro Charger 12/6 Volt. Kan testen of de batterij nog leeft,1000mA Laadstroom en kan als de accu vol is met druppelladen de accu perfect houden in de winter...
  7. R

    Remvloeistof ontlucht/ververs set

    Hey, Heb hier een ongebruikte motor remvloeistof ontlucht/ververs set. On ontbeerlijk als je zelf je remvloeistof wilt vervangen. Door het verkopen van mijn motor heb ik hem niet meer nodig. Doe een goed bod en hij is voor jou! Gr. Jeffrey
  8. R

    Motorband reparatie set incl. C02 patronen

    Hey, Heb hier een ongebruikte nieuwe Banden reparatie set voor de motorfiets. Ideaal voor op een vakantie in geval van nood. Zitten CO2 modules bij om de band ook weer op te pompen. Gaat weg omdat ik mijn motor verkocht heb. Zou zeggen, doe een goed bod en hij is van jou! Gr. Jeffrey
  9. R

    Race handlebar clip-ons with variable crank F4 1000

    Vanwege de verkoop van mijn MV Agusta F4 1000 (met de orginele handlebars), bied ik mijn verstelbare IDM handlebars nu te koop aan. Met deze variabele handlebars kan je je stuur in elke richting aanpassen zodat hij exact past bij jouw rijstijl / bovenlichaam+armlengte. In de fotos kan je...
  10. R

    Universele motorstand

    Omdat ik mijn motor verkocht heb, heb ik mijn motorstand ook niet meer nodig. Wordt geleverd met de bijbehorende pinnen en borgpennen voor een MV Agusta F4. Heeft altijd perfect dienst gedaan voor mij! Als je geinteresseerd bent, laat maar even een berichtje achter of stuur een PM.
  11. R

    Gebruikt Motorpak incl. boots. Ideaal starterspakket!

    Verkoop hierbij mijn gebruikte Hein Gericke motorpak. Het gaat om een all season pak: - Jas maat XL - Broek maat L - Boots maat 46 Ikzelf ben 1,92m lang en mij past hij perfect :) Broek en Jas kunnen aan elkaar worden geritst. Tevens heb ik de winterbinnenvoeringen erbij welke je...
  12. R

    IDM Race handlebar clip-ons with variable crank F4 1000

    Vanwege de verkoop van mijn MV Agusta F4 1000 (met de orginele handlebars), bied ik mijn verstelbare handlebars nu te koop aan. Met deze variabele handlebars kan je je stuur in elke richting aanpassen zodat hij exact past bij jouw rijstijl / bovenlichaam+armlengte. In de fotos kan je...
  13. R

    Universele Motorstand Werners Ständer

    Omdat ik mijn motor verkocht heb, heb ik mijn motorstand ook niet meer nodig. Het gaat om dit model: werners-staender-shop.de -&nbspThis website is for sale! -&nbspwerners-staender-shop Resources and Information. welke de hele motor optild waardoor je maar 1 stand nodig heb voor je...
  14. R

    Gebruikt Motor pak incl. boots

    Verkoop hierbij mijn gebruikte Hein Gericke motorpak. Het gaat om een all season pak: - Jas maat XL - Broek maat L - Boots maat 46 Ikzelf ben 1,92m lang en mij past hij perfect :) Broek en Jas kunnen aan elkaar worden geritst. Tevens heb ik de winterbinnenvoeringen erbij welke je...
  15. R

    SW-MoTech Buddytas Rearbag Evo, 24 t/m 36 Liter (ongebruikt)

    Beste, heb hier een spliksplinter nieuwe ongebruikte SW-Motech Buddytas Rearbag EVO, 24 t/m 36 liter te koop. Had hem gekocht voor mijn MV Agusta F4, maar ben uiteindelijk niet op vakantie meer geweest en heb net mijn motor verkocht. De rearbag is nooit gebruikt en dus ook nog helemaal...
  16. R

    SW-MoTech Buddytas Rearbag Evo, 24 t/m 36 Liter (ongebruikt)

    Beste, Heb hier een spliksplinter nieuwe ongebruikte SW-MoTech Buddytas Rearbag Evo, 24 t/m 36 Liter te koop. Had hem gekocht voor mijn MV Agusta F4, maar ben uiteindelijk niet op vakantie meer geweest en heb net mijn motor verkocht. De Rearbag is nooit gebruikt en dus ook nog helemaal...
  17. R

    Rechter remhendel MV Agusta F4 2006

    Ben op zoek naar een standaard rechter remhendel voor mijn MV Agusta F4 2006. Als je er eentje hebt liggen, dan hoor ik het graag.
  18. R

    Circuitdag Assen 16 Juni - ticket

    Vanwege het verplaatsen van een deadline op werk mag ik 16 juni niet meer vrij nemen ;( Vandaar dat ik een ticket heb voor de Circuitdag op Assen (via Tracksdays4all, dus 5 sessies). Hoor het graag of er iemand interesse heeft om hem over te nemen. Hij mag weg voor de aankoopprijs van...
  19. R

    Gezocht 30 September Spa Francorchamps

    Ik wil met een maat van me volgende week zondag 30 Sept naar Spa. Heeft er iemand nog kaarten over die hij of zij wilt verkopen? :]
  20. R

    Isle of Man TT 2012 - Nabeschouwing

    Ben net terug gekomen van een lang tripje TT. Wij zijn met de boot van Ijmuiden naar Newcastle gegaan, daarna door engeland en Schotland (geniale wegen) gereden naar Stanraer en toen de boot naar Belfast genomen. Van daaruit dan weer naar Isle of Man. Weekje op eiland was top! Jammergenoeg...
  21. R

    Isle of Man 2012 - Welke Camping

    Ik ben dit jaar van de partij met mijn neef samen. Onze route: IJmuiden-Newcastle boot Dan rijden van Newcastle tot Stanraer. Stanraer met boot naar Belfast. (daar ook een dagje blijven om de stad te zien en de nodige gele versnaperingen te nuttigen) Dan Belfast naar Isle of Man. TT :] :}...
  22. R

    Honda Fireblade 900 RR SC33 1997 incl. Bos Demper

    Hey, Na 8 jaar ga ik dan eindelijk mijn trouwe Fireblade verkopen. Het is een 919 CC model met 130 PK uit 1997 met de niet veel verkochte geel/paarse kleurencombinatie. De motor heeft nog maar 45436 km gelopen en loopt nog als een trein! Daarnaast heb ik hem nog uitgerust met een Bos...
  23. R

    Honda Fireblade 900 RR SC33 1997 incl. Bos Demper TOP Prijs

    Hey, Na 7 jaar ga ik dan eindelijk mijn trouwe Fireblade verkopen. Het is een 919 CC model met 130 PK uit 1997 met de niet veel verkochte geel/paarse kleurencombinatie. De motor heeft nog maar ongeveer 45400 km gelopen en loopt nog als een trein! Daarnaast heb ik hem nog uitgerust met een...
  24. R

    Spiegel MV Agusta F4 1000S (2006)

    Heeft er iemand nog een rode spiegel liggen voor een MV Agusta F4 1000S uit 2006? Het gaat om de rechter spiegel. Ik hoor het graag! :}
  25. R

    Isle of Man 2012

    Jaja, de Isle of Man 2011 is nog bezig en ik kijk al uit naar volgend jaar. De boot naar en van het Eiland zijn al geboekt, ik ben nu alleen nog aan het kijken voor campings. Heb met http://www.ukcampsite.co....sp?county=Isle%20of%20Man een mooi overzichtje gekregen van welke campings...
Terug
Bovenaan Onderaan