Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cologne
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    BMW R1150GS slippende koppeling

    Nu ik een beetje gewend ben aan mijn nieuwe 2e hands 1150gs ben ik hem meer aan het uitproberen. Bij flink gas geven lijkt de acceleratie niet overeen te komen met het oplopende toerental. Ik merkte dit in eerste instantie bij optrekken in 2e versnelling. Gisteren verder getest. Wanneer ik rond...
  2. C

    Verkocht

    Met enige pijn in mijn hart verkoop ik mijn mooie cruiser. Vanwege ander werk wil ik een motor die beter geschikt is voor woon-werk (geen leaseauto meer). Ik heb de motor nog maar enkele weken geleden gekocht (29 mei) bij de motorzaak. De motor heeft daar nog garantie (6 maanden vanaf aankoop)...
  3. C

    V-Strom 1000 rammel bij warme motor

    Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad: Merk: Suzuki Type: DL1000 Bouwjaar: 2007 Kmstand: 35000 Probleem: ratelend geluid bij warme motor Wanneer is het probleem onstaan: sinds aankoop september vorig jaar Wat is er al aan gedaan: afspraak reparatie komende mei Dit probleem lijkt...
  4. C

    BMW R1150GS of V-Strom 1000

    Sjonge dat is lang geleden dat ik iets gepost heb. Al een tijdje lees ik mee op het forum over de 2 fietsen die in het onderwerp staan. Mijn Vulcan 900 gaat eruit en het wordt een 1150gs of vstrom. Ik heb op beide gereden inmiddels en vond de bmw veel soepeler rijden. Schakelen is wat bonkig...
  5. C

    Graag advies over keuze tussen enkele cruisers

    Door omstandigheden (vervangende auto) heb ik mij voorgenomen mijn Tiger 800 te ruilen voor een goedkoper model motor. Na eens op een Vulcan S 650 gezeten te hebben, werd ik verrast door de ontspannen zithouding. Een paar weken geleden ben ik op zoek gegaan naar cruisers die ik mooi vind binnen...
  6. C

    Inruilwaarde in orde of losse verkoop?

    Momenteel zoek ik dus een vervanger voor mijn Gladius. Binnenkort ga ik proefrijden op enkele modellen: - bmw f700gs - kawasaki versys 650 nieuw model - moto guzzi v7 - triumph bonneville Deze motoren kosten rond de €8000 en van een motorzaak krijg ik €4500 inruilwaarde voor de Gladius...
  7. C

    Verstandige zet? Van Gladius naar R850R/R1150R

    Vanaf de zomer vorig jaar rijd ik op een Suzuki Gladius. Nu ik er wat meer mee gereden heb beginnen er wat zaken op te vallen. Zo merk ik dat ik na ongeveer een uur rijden, een wat pijnlijke knie krijg. En dat komt niet door snel bochtenwerk. Volgens mij is mijn knie teveel gebogen wat op den...
  8. C

    Tegensturen maar dan andersom

    Toen ik een paar maanden geleden mijn eigen motor kocht, herinnerde ik mij weer 1 van mijn rijlessen waarin ik het principe van tegensturen leerde. Het kreeg verder niet veel aandacht. Mijn instructeur was meer van het sturen uit je heupen. Nadat ik ook op youtube hier weer eens naar gekeken...
  9. C

    Uitlaat origineel Suzuki SFV650 Gladius (eind demper)

    Wegens aanschaf van een sportuitlaat bied ik mijn originele uitlaat aan. Hij is 6000km oud en in uitstekende staat. Prijs is €150 of een goed bod. Ophalen of verzenden na overboeking van het geld.
  10. C

    Zou het altijd blijven kriebelen?

    Ik heb nu enkele weken een mooie Deauville. Gekocht om mee te toeren en bij uitzondering eens naar een werkafspraak te rijden. Het is een prettige motor, zeker voor mij als beginnen. Echter merkte ik na een paar wat langere ritten dat ik marktplaats opzocht om wat andere motoren te bekijken...
  11. C

    Eindelijk?

    Een jaar geleden wilde ik een motor kopen. Helaas ging dat door onvoorziene omstandigheden niet door (klussen en verbouwing). Inmiddels lijkt het erop dat ik in of net na de zomer dan eindelijk een motor kan gaan kopen. Ik ben mij al wat aan het oriënteren en kan daar best wel wat tips en...
  12. C

    Dikke motor met krap budget

    Ja ja, ook ik ben op zoek. Ik heb de laatste weken het forum doorgespit en al leuke ideetjes opgedaan. Toch kom ik er nog niet helemaal uit. Dus vandaar deze hulpvraag. Met dikke motor bedoel ik geen grote hoeveelheid cc. Ik wil graag een motor die ik goed voel tussen mijn benen. Mijn...
  13. C

    Prettig kennis te maken

    Dag allemaal, Ik lees al een tijd mee op het forum en vond het tijd worden om mee te gaan doen. Voor sommigen misschien wel leuk om te weten wie ik ben. Ik woon met veel plezier in Heerde samen met mijn vrouw en 2 kinderen. Ongeveer 4 jaar geleden kreeg ik van mijn lieftallige vrouw een...
Terug
Bovenaan Onderaan