Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: subtoon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. subtoon

    hefbrug

    goede of slechte kwaliteit hefbrug, ik zie prijsverschillen van 500 tot 2500 , Wie heeft echt ervaring hiermee?
  2. subtoon

    inloggen

    als ik in een forum via een link een plaatje bekijk (bij voorbeeld een MP advertentie)dan kan ik niet meer rechtstreeks terug naar het forum met mijn pijltjestoets maar moet ik afsluiten en opnieuw naar motorforum. Wat is er verandert of wat doe ik fout en waarom?
  3. subtoon

    Donateur en toch reclame boven elke pagina de laatste dagen

    Ondanks donateurschap krijg ik de laatste dagen boven elke pagina of topic wat ik open een reclame popup, hoe komt dit?
  4. subtoon

    Mooie Triumph Rocket 3 Classic 2007 wegens niet nagekomen afspraken nog maals

    Rocket 3 Classic 2007. 5500km, €8800,- Luxe uitvoerig met windscherm, tankmeter en klok op het stuur. zwaar lederen Triumphzijtassen en tankpad Is omgebouwd naar voetsteunen maar floorboards en bediening zijn nog nieuw aanwezig, evenals 2e rugsteun en extra zadel. Heb er in 5 jaar 20.000 km...
  5. subtoon

    donateur

    mijn donateurschap verloopt 9 januari, hoe verleng ik dat want zonder reclame is wel zooooo leuk.
  6. subtoon

    Remdruk verloren

    vandaag voor het eerst na de winter weer opgestapt, verzameld met een ploegje ouwe toerders en een prachtige toer in het vooruizicht. We nemen eerst een 10 km snelweg en dan er af ,het buitengebied in. Aan het einde van de uitvoegstrook merk ik dat ik geen druk meer heb op mij achterrem, geen...
  7. subtoon

    Toon van Hoek

    Zaterdag ga ik naar een BMW R100RT kijken als het iets is koop ik hem en zoek ik een bak om aan te bouwen en er iets leuks van te maken. laat jullie adviezen maar los voor wat er mooi naast past en betaalbaar is.
  8. subtoon

    Toon

    Hallo ik ben Toon bouwjaar 1949 mijn motor sinds februari triumph rocket 3 classic 2007 hiervoor 12 jaar yamaha virago 1100 verder nog wat blikwerk toyota avensis, twee kevers met subaru motor, mini 1000, le patron. hobby sleutelen aan auto's en motor rijden
Terug
Bovenaan Onderaan