Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Niekos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Verlagen / Valbeugels / Stuur

    Goedemorgen allen, Vanaf komende zaterdag zijn wij de trotse eigenaar van een mooie smurfblauwe CB1. Deze is bedoeld voor mijn vriendin die haar rijbewijs er op wil gaan halen. Zij is te klein voor een lesmotor, het principe is dus motor kopen --> Verlagen --> Rijlessen --> Rijbewijs. :)...
  2. N

    Cbr600f2 carburateur

    cbr600f2 krijgt veel te veel brandstof bij lage toeren (tot 6000 toeren). Daarna vertrekt hij wel. Nu ben ik de carbs uit elkaar aan het halen en ben ik benieuwd of iemand me kan vertellen waar de dikke en de 2 dunnere slangetjes/aansluitingen voor zijn (zie foto). Dunne slangetjes hangen los en...
  3. N

    Olielekkage Pan European

    Vandaag een grote beurt aan mijn Pan gedaan. Nieuwe olie en ook koelvloeistof. Bij het ontluchten van het koelsysteem heb ik ineens een flinke Olielekkage bij de waterpomp (loopt er hard uit). Deksel van de waterpomp losgehaald. Olie komt uit een gat wat net buiten de rubber zit (zie foto)...
  4. N

    CBR600F3 Streetfighter

    Beste mede forummers, Even voorstellen, ik ben Niek, al sinds jaar en dag motorrijder. Rijd nu een Pan European waar ik (met mijn vriendin achterop) erg tevreden over ben. Na het lezen van de nodige posts op dit forum over streetfighters is het bij mij gaan kriebelen om eens een motor voor...
Terug
Bovenaan Onderaan