Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ricksmits
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Opmerkelijk artikel in autoweek over motorrijders

    Zojuist kwam mij onderstaande onder ogen. Een artikel in autoweek waarbij naar mijn mening zeer opmerkelijk wordt gesproken over motorrijders en zelfs enigzins aanzet om ongein uit te halen die de veiligheid van onze mederijders op het spel zet. Tamelijk bizar dat een landelijk en naar...
  2. R

    Probleem schokbreker, oplossing gezocht

    Luitjes, Op mijn yamaha R6 13 heb ik een hyperpro achterschokbreker. Deze is op de laatste trackday begonnen met lekken. Dit ging van zo ongeveer niet opgemerkt ( wat vettigheid op de achterbrug waarvan ik dacht dat het van de ketting kwam ) tot een motor doordrenkt met olie aan de...
  3. R

    Casual outfit! Kevlar jeans en alpinestars hoodie!

    Omdat ik deze zomer ineens de hersenscheet had om een naked bike te kopen heb ik daar een complete outfit bij aangeschaft. Na 1000 km ( waarvan 600 km in leer ) besloten weer een supersport te kopen waar ik deze kledij niet meer gebruik. Het spul is dan ook gewoon nieuw. John Doe kevlar...
  4. R

    Diverse raceparts uni/ R6 RJ11/15

    Te koop aangeboden ivm overcompleet: Brembo 19x20 rempomp forged<VERKOCHT> BMC luchtfilter R6 - half jaar gebruikt Voorvork poten l+r yamaha R6 Rj15 < VERKOCHT > Kettingset 520 conversie yamaha r6 50 euro 15 tands voortandwiel 47 tands achter 520 DID ketting Excl link...
  5. R

    Voorvork RJ11 RJ15 yamaha R6 compleet

    Ivm aanschaf volledig öhlins te koop aangeboden Complete set voorvorkpoten voor yamaha R6 2006/2016 Schade- en lekvrij Gaat om de OEM goudkleurige set. 475 euro
  6. R

    Healtech quickshifter yamaha R6 kawasaki Z-modellen

    Ivm verkoop motor los te koop Healtech quickshifter QSH-P4A. Lijst van modellen waar die op past Healtech Quickshifter Easy QSE-1 + QSH-P4A Motorkleding | Helmen | Laarzen | Accessoires | MARTIJNSMOTORWEBSHOP Is 1 seizoen gebruikt, set is helemaal compleet incl montage spullen. Het...
  7. R

    tuff jug gebruik yamaha r6 2008+ (snelvulsysteem brandstof )

    mederijders, ik heb een vraagje. voor het komende jaar ben ik een circuit R6 aan het bouwen en kort geleden heb ik tegen beter weten in een tuff jug aangeschaft. dit is een snelvulsysteem waar ik de brandstofkan op zijn kop de tank in kan drukken waarna die gevuld wordt. voor het...
  8. R

    geluids uitdaging yamaha R6 2014

    Zo dan, nieuw in dit subtopic! Sinds kort ben ik eigenaar van een circuitmotor naast de straat R6 en ben ik deze aan het prepareren voor het volgende seizoen. Het gaat om een yamaha RJ15 R6, Deze heeft een bmc luchtfilter en gianelli uitlaatbochten icm een mivv demper zonder db killer...
  9. R

    Ervaring LSL rem schakelset

    Goedenavond, Recent ben ik trotse eigenaar geworden van mijn eerste motor, een Yamaha r6 uit 2008. Helaas ben ik door een ongevalletje in mijn jonge jaren iets minder beweeglijk in mijn rechterknie waardoor er een irritatie voorkomt in mijn rechterbeen bij het rijden op een supersport...
  10. R

    Ervaring speciale motorstalling citybox

    Goedendag allen, Allereerst mijzelf voorstellen op het MF. Ik ben rick, 23 lentes jong en op 11-01-2013 gezakt voor mijn A rijbewijs wegens het over het hoofd zien van een stopbord :+ ( en het langdurige gevloek en niet bij de tijd zijn na deze fout ).. ik gestopt en gewacht tot dit jaar...
Terug
Bovenaan Onderaan